A szerk.

Itt a norma

A szerk.

Vannak alapvető bizonyosságai a szuverén magyar életnek, az egyik ilyen például az, hogy az anya nő, az apa férfi. A másik meg az, hogy az asszony nem ember. A harmadik, hogy a medve nem játék.

Folytathatnánk napestig, a pálinka egészséges, és társai – de van valami, ami mindennél bizonyosabb. Jelesül az, hogy Lázár Jánosnál nincsen alkalmasabb személy arra, hogy megmondja, hogy kicsoda vagy micsoda normális e röghazában.

Hogy Lázár a legalkalmasabb a Nemzeti Normalitásmérő forgatására, arra bizonyítékok sokasága áll a köz rendelkezésére – gondoljunk csak bele, hogy nyilván nem véletlenül fejlesztette őt fel a Fidesz az utóbbi hetekben egyfajta új Menczer Tamássá, nem is csak azért, mert a régi még nekik is kínos volt, inkább azért, mert Lázárban tényleg megvan minden potenciál a menczerkedéshez. A kormány és a párt igazságainak kinyilatkoztatásához.

Mindazonáltal a párt biztosra akart menni, s kizárt minden esetleges külső zavaró körülményt. Így ha valaki azt gondolta volna, hogy Lázárt azért emelték a hatalom fő megmondóemberévé, mert nem annyira hülye, mint Menczer Tamás, nos, az csak vakon vagdalkozik, hisz a Fidesz első dolga épp az volt, hogy bohócot csináljon belőle is (Lázárból ti.). Kiállították, hogy számoljon le a nemzettesten szivornyázó kullancsokkal – ő pedig neki is látott, s csak utána szóltak neki, hogy höhö, megalkudtunk a kullancsokkal, futni hagytuk őket, nagyhangú közlésed okafogyott, de ne félj, majd kisegít Gulyás Gergely. Gulyás meg is tette a tőle telhetőt, de az persze semmi volt Lázár saját önmentő akciójához képest; ő először azt tisztázta, hogy nem Mészáros Lőrincre, nem Tiborcz Istvánra, nem a saját batidai kastélyára gondolt, amikor vérszívózott. Aztán meg azt, hogy még csak nem is a Matolcsyakra és peonjaikra, hanem egyes egyedül Magyar Péterre. De ennyi sem volt elég a menczeri úton, ezért Lázár ma már ott tart, hogy a NER vérszívói inkább a Lidl, az Aldi, a Spar.

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.

Anyu vigyázó tekintete

Kamasz lánynak lenni sosem könnyű, de talán még nehezebb egy Himalájában fekvő bentlakásos iskolában a 90-es években. Mira (Preeti Panigrahi) eminens tanuló: egyenszoknyája mindig megfelelő hosszúságú (szigo­rúan térd alá ér), jegyei példásak, gondolatait tanulmányai és sikeresnek ígérkező jövője töltik ki.

Éden délen

  • - turcsányi -

Egy évvel a The Highwaymen együttes megalakítása után, 1986-ban kijött egy tévéfilm – nyilván népszerűsítendő az úgynevezett outlaw country muzsika valaha élt négy legnépszerűbb alakjával összerántott truppot.

Hol nem volt

Tökéletesen passzol a két éve Szemle Plusz néven újragondolt Városmajori Színházi Szemle programjához a nagyváradiak Csárdáskirálynője. Már csak azért is, mert tavaly a Színházi Kritikusok Céhének tagjaitól ez a produkció kapta meg a legjobb szórakoztató előadásnak járó szakmai elismerést. Novák Eszter rendezése mégsem működött ezen a vihar utáni, esős nyárestén.