A Bónusz Brigád levette az oldaláról Bogár László előadását

  • narancs.hu
  • 2015. szeptember 25.

Belpol

Tegnap írtunk róla, hogy szerintünk miért problémás a sajátos nézeteiről ismert közgazdász szerepeltetése az akciós ajánlatok között. A Bónusz Brigád most reagált.

A Narancsblog tegnapi bejegyzésére reagálva küldték el szerkesztőségünknek ezt a levelet:

Tisztelt Olvasók!

A Bónusz Brigád levette a Narancsblog „A Bónusz Brigád segít leleplezni a zsidók titkos tervét az emberiség kiirtására” posztjában említett, „Globális háborúk örvényeiben – Belépőjegy Bogár László előadására a Felelős Szülők Iskolájába” című ajánlatot.

Azért döntöttünk így, mert a Bónusz Brigád elítéli embercsoportok faji, vallási, identitás vagy szociális helyzet alapján való megkülönböztetését.

Az ajánlat közzétételével hibát követtünk el.

Bónusz Brigád

2015.09.25.

Figyelmébe ajánljuk

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.

Komfortos magány

  • Pálos György

A szerző az első regényével szinte az ismeretlenségből robbant be 2000-ben az irodalmi közéletbe, majd 2016-ban újra kiadták a művét. Számos kritika ekkor már sikerregényként emlegette, egyes kritikusok az évszázad regényének kiáltották ki, noha sem a szüzséje, sem az írásmódja nem predesztinálták a művet a sikerre.