A Népszabadság utolsó főszerkesztője a Párbeszéd új kommunikációs igazgatója

  • narancs. hu
  • 2018. október 1.

Belpol

Október 1-jétől Murányi András tölti be a Párbeszéd kommunikációs igazgatói posztját.

A Párbeszéd új kommunikációs igazgatója több mint két évtizede dolgozik a médiában; legutóbb a Zoom.hu hírigazgatójaként tűnt fel, előtte a Népszabadság főszerkesztője és a Nemzeti Sport-csoport általános főszerkesztő-helyettese volt. Murányi több könyv szerzője, illetve közreműködője, közéleti televíziós műsorok szereplője, médiaiskolai tanár.

A Párbeszédet politikai márkaként építené újra, alapvetéseit, témáit, mondanivalóját egységes stratégia mentén, közérthető üzenetek formájában szeretné eljuttatni az emberekhez – határozta meg a célt Murányi András, aki szakmai kihívásnak tartja új munkáját, amely „kiváló lehetőséget teremt arra, hogy tapasztalatait egy számára új területen kamatoztathassa”.

Szabó Tímea és Karácsony Gergely természetesen nagyon örülnek, hogy Murányi András a csapatukat erősíti.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.