Balásy Gyula eddig tűrte, most megtiltotta, hogy szerepeljen a neve a Marketing&Media magazinban a legbefolyásosabb magyar médiavezetők listáján – írja a Media1.
A New Land Media és a Lounge Group tulajdonosa korábban előkelő helyen szerepelt a névsorban, hiszen cégei közpénzmilliárdokat kerestek a kormányzati kommunikációval. Balásy cégei részt vettek az Állítsuk meg Brüsszelt!, a Stop Soros! jelmondatokról elhíresült kampányokban, ezek a cégek intézik a Szerencsejáték Zrt. kommunikációját, és közük van a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság médiabüdzséjének elköltéséhez is.
A Marketing&Media magazin pénteken tette közzé a legbefolyásosabb hazai médiavezetők új ötvenes listáját, amelyen az említett üzletember – korábban az 5. helyen volt – már nem szerepel. A Media1 úgy tudja, a magazin tervezett is róla egy cikket, amelyet már be is tördeltek a készülő lapba, ám az újság nyomdába küldése előtt Balásy Gyula levélben megtiltotta, hogy a neve megjelenjen.
Az újság eleget tett a kérésnek. A főszerkesztő, Simon Krisztián azt mondta erről a Media1-nek, hogy tanácsot kértek a kiadó ügyvédjétől, és ezután döntöttek úgy, hogy Balásyt nem szerepeltetik a lapban. Nem akartak úgy járni, mint a Forbes magazin, amelynek példányait már az utcai standokról kellett visszahívni egy vállalkozó ideiglenes bírói intézkedést kérő eljárása miatt, aki nem akart szerepelni a leggazdagabb magyarok listáján.
Azt nem lehet tudni, Balásy miért most döntött úgy, hogy nem akarja a nevét a névsorban látni.
Arról, hogy ki Balásy Gyula, és mivel foglalkozik szabadidejében, a napokban a 444 forgatott videót, amelyben a vállalkozó Lamborghinivel érkezett egy balatoni autós találkozóra, és tessék-lássék válaszolgatott a portál újságírójának kérdéseire.