Bayer Zsolt büszke arra, hogy homofób

  • narancs.hu
  • 2019. július 15.

Belpol

Minden egészséges heteroszexuális férfi szükségszerűen homofób szerinte.

Bayer Zsolt a Hír Tv-n futó showműsorának vasárnapi adásában levezette, miért szükségszerűen homofób egy egészséges heteroszexuális férfi – szúrta ki a 24.hu.

Érvelését a fóbia szóra építette, ami ösztönös félelmet, irtózást, viszolygást jelent, márpedig egy egészséges heteroszexuális férfi szerinte irtózik annak látványától, ha két férfi csókolózik. Ennek igazolására a Fidesz 5-ös számú párttagkönyvének tulajdonosa meg is szavaztatta a műsor (férfi)közönségét, majd kijelentette: „Erről mi nem tehetünk, egész egyszerűen bennünket irtózattal, utálattal tölt el”.

Ebből szerinte az következik, hogy mi mindannyian homofóbok vagyunk, és ezért minket Nyugaton kirúgnának a munkahelyünkről, de legalább itt ebben stúdióban jelentsük ki, boldogan, bátran és büszkén: igen, mi azok vagyunk.

Bayer gondolatmenetét egy pillanatig sem zavarta meg, hogy a homofóbia köznyelvi értelemben nem azt jelenti, hogy valaki nem szívesen néz melegek közötti szexet. De azon állítása sem fedi a valóságot, mely szerint a Pride résztvevői azt várják el az emberektől, hogy rajongjanak értük, a rendezvény célja ugyanis a sztereotípiák és előítéletek csökkentése, valamint figyelemfelhívás a jog- és esélyegyenlőség fontosságára.

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.

A hegyek hangja

„Ez a zene nem arra való, hogy hallgassuk, hanem arra, hogy táncoljunk rá” – magyarázza a film – eredeti címén, a Sirāt – egyik szereplője a sivatagi rave-partyban eltűnt lánya után kutató Luisnak (Sergi López) a film magját alkotó technozene értelmét. Az apa fiával, Estebannal (Bruno Núñez Arjona) és kutyájukkal, Pipával érkezik a marokkói sivatag közepén rendezett illegális rave-fesztiválra, hogy elszántan, de teljesen felkészületlenül előkerítse Mart.

A jóság hímpora

Krasznahorkai László első poszt-Nobel-regénye játékos, bonyolult, színpompás mű. Főszereplője egy múzeumi lepketudós, entomológus (azaz a rovartan szakértője), akit váratlanul egy bonyolult elméleti problémával keres meg a munkájában elakadt író, bizonyos Krasznahorkai László, aki kísértetiesen emlékeztet a nyilvános fellépésekből és megnyilatkozásokból ismert Krasznahorkai Lászlóra.

Főszerepben az Első sírásó

A november 6-án zárult igazgatói pályázaton Lipics Zsoltot hirdették ki győztesnek Darabont Mikold ellenében, azonban nagyon sok ellentmondás és fordulat jellemezte az elmúlt időszakot. A régi-új igazgató mellett csupán a NER-es lapokban folytatott sikerpropagandája szólt, pályázata egy realista, szakmaiságra építő programmal ütközött meg.