Egymilliárd forinttal drágábban végzi Száraz István cége a jegybank kommunikációs feladatait

  • narancs.hu
  • 2020. június 8.

Belpol

Érdemi pályáztatás nélkül, most már közel hárommilliárd forintot kap a cég.

Ahogy arról tavaly mi is beszámoltunk, Száraz István, a VS.hu alapítója és az Origo volt tulajdonosa, a Matolcsy család üzleti partnere 1,95 milliárd forintért látja el a Magyar Nemzeti Bank 2019-2020-as kommunikációs feladatait. A K-Monitor tavaly arról írt, hogy Száraz cége, a Frank Digital valódi verseny nélkül lett a tender győztese, egy másik ajánlattevő akadt még ugyanis, de az érvénytelen ajánlatot adott.

Most szintén a K-Monitor szúrta ki, hogy idén már pályáztatással sem bajlódtak az illetékesek, ugyanis nem írtak ki tendert a kommunikációs feladatokra, ismét Száraz cégét bízták meg ezzel, viszont egymilliárd forinttal magasabb összegért. Az MNB kommunikációt így most már közel hárommilliárd forintért végzi Száraz cége.

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.

Nézőpont

A filozófus-író (Denis Podaly­dès) tüdeje és mája közt apró kis foltot mutat ki az MRI-vizsgálat, de biztosítják afelől, hogy (egyelőre!) nem veszélyes a dolog.