Egymilliárd forinttal drágábban végzi Száraz István cége a jegybank kommunikációs feladatait

  • narancs.hu
  • 2020. június 8.

Belpol

Érdemi pályáztatás nélkül, most már közel hárommilliárd forintot kap a cég.

Ahogy arról tavaly mi is beszámoltunk, Száraz István, a VS.hu alapítója és az Origo volt tulajdonosa, a Matolcsy család üzleti partnere 1,95 milliárd forintért látja el a Magyar Nemzeti Bank 2019-2020-as kommunikációs feladatait. A K-Monitor tavaly arról írt, hogy Száraz cége, a Frank Digital valódi verseny nélkül lett a tender győztese, egy másik ajánlattevő akadt még ugyanis, de az érvénytelen ajánlatot adott.

Most szintén a K-Monitor szúrta ki, hogy idén már pályáztatással sem bajlódtak az illetékesek, ugyanis nem írtak ki tendert a kommunikációs feladatokra, ismét Száraz cégét bízták meg ezzel, viszont egymilliárd forinttal magasabb összegért. Az MNB kommunikációt így most már közel hárommilliárd forintért végzi Száraz cége.

Figyelmébe ajánljuk

Konzultáció kamu adóról, nem kamu adóból

Kibújt a szög a zsákból: a miniszterelnök bevallotta, amit eddig is tudtunk, miszerint a nemzeti konzultáció a Fidesz érdekeit szolgálja, mozgósítani lehet vele. A legújabbat egy senki által nem hitelesített, állítólagos Tisza-adóemelésről szóló sajtpapírra hivatkozva indítják el. 

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.