Egymilliárd forinttal drágábban végzi Száraz István cége a jegybank kommunikációs feladatait

  • narancs.hu
  • 2020. június 8.

Belpol

Érdemi pályáztatás nélkül, most már közel hárommilliárd forintot kap a cég.

Ahogy arról tavaly mi is beszámoltunk, Száraz István, a VS.hu alapítója és az Origo volt tulajdonosa, a Matolcsy család üzleti partnere 1,95 milliárd forintért látja el a Magyar Nemzeti Bank 2019-2020-as kommunikációs feladatait. A K-Monitor tavaly arról írt, hogy Száraz cége, a Frank Digital valódi verseny nélkül lett a tender győztese, egy másik ajánlattevő akadt még ugyanis, de az érvénytelen ajánlatot adott.

Most szintén a K-Monitor szúrta ki, hogy idén már pályáztatással sem bajlódtak az illetékesek, ugyanis nem írtak ki tendert a kommunikációs feladatokra, ismét Száraz cégét bízták meg ezzel, viszont egymilliárd forinttal magasabb összegért. Az MNB kommunikációt így most már közel hárommilliárd forintért végzi Száraz cége.

Figyelmébe ajánljuk

Két óra X

Ayn Rand műveiből már több adaptáció is született, de egyik sem mutatta be olyan szemléletesen az oroszországi zsidó származású, ám Amerikában alkotó író-filozófus gondolatait, mint a tőle teljesen független Mountainhead.

Megtörtént események

  • - turcsányi -

A film elején megkapjuk az adekvát tájékoztatást: a mű megtörtént események alapján készült. Első látásra e megtörtént események a 20. század második felének délelőttjén, az ötvenes–hatvanas évek egymásba érő szakaszán játszódnak, a zömmel New York-i illetékességű italoamerikai gengsztervilág nagyra becsült köreiben.

Élet-halál pálinkaágyon

Óvodás korunktól ismerjük a „Hej, Dunáról fúj a szél…” kezdetű népdalt. Az első versszakban mintha a népi meteorológia a nehéz paraszti sors feletti búsongással forrna össze, a második strófája pedig egyfajta könnyed csúfolódásnak tűnik, mintha csak a pajkos leánykák cukkolnák a nyeszlett fiúcskákat.