Együttműködést kötött az Indamedia és a Médiaworks

  • narancs.hu
  • 2023. február 7.

Belpol

Az Index értékesítésével is foglalkozó vállalat adaptációja számos kormánypárti médium online felületén is elérhető lesz. 

Az (Index értékesítésével is foglalkozó) Indamedia teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik – írja a Media1 egy közlemény alapján. 

Az Indamedia Sales 2021 júniusában élesítette saját fejlesztésű hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik. Megalkotásakor a cél egy olyan egyedi videós hirdetési megoldás létrehozása volt, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a heti kontaktusszám.

Az IndaSpot adaptációja mostantól a számos kormánypárti lapot magában foglaló Mediaworks (KESMA) online kiadványain is elérhető lesz – az erről szóló megállapodást 2022 végén írta alá a két kiadóvállalat. Az IndaSpot naponta kétszer, a látogatók által leginkább preferált idősávokban lesz elérhető, írja a Media1. 

„Büszkék vagyunk arra, hogy slágertermékünket, az IndaSpotot a Mediaworks felületein is értékesíthetjük. Az együttműködés egyúttal elismerés az IndaSpotnak, amely 2022-ben több mint száz kampányban bizonyította hatékonyságát. A most megkötött megállapodásnak köszönhetően olyan egyedi megoldást nyújtunk a hirdetők számára, amellyel a videós hirdetéseiket a legnagyobb elérés mellett célzottan, pontosan mérhetően helyezhetik el” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.