Együttműködést kötött az Indamedia és a Médiaworks

  • narancs.hu
  • 2023. február 7.

Belpol

Az Index értékesítésével is foglalkozó vállalat adaptációja számos kormánypárti médium online felületén is elérhető lesz. 

Az (Index értékesítésével is foglalkozó) Indamedia teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik – írja a Media1 egy közlemény alapján. 

Az Indamedia Sales 2021 júniusában élesítette saját fejlesztésű hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik. Megalkotásakor a cél egy olyan egyedi videós hirdetési megoldás létrehozása volt, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a heti kontaktusszám.

Az IndaSpot adaptációja mostantól a számos kormánypárti lapot magában foglaló Mediaworks (KESMA) online kiadványain is elérhető lesz – az erről szóló megállapodást 2022 végén írta alá a két kiadóvállalat. Az IndaSpot naponta kétszer, a látogatók által leginkább preferált idősávokban lesz elérhető, írja a Media1. 

„Büszkék vagyunk arra, hogy slágertermékünket, az IndaSpotot a Mediaworks felületein is értékesíthetjük. Az együttműködés egyúttal elismerés az IndaSpotnak, amely 2022-ben több mint száz kampányban bizonyította hatékonyságát. A most megkötött megállapodásnak köszönhetően olyan egyedi megoldást nyújtunk a hirdetők számára, amellyel a videós hirdetéseiket a legnagyobb elérés mellett célzottan, pontosan mérhetően helyezhetik el” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Varga Judit választása

Nem világos, milyen színjáték bontakozik ki szemünk előtt, az pedig végképp homályos egyelőre, végül hogyan döntenek: megteszik-e a „visszautasíthatatlan” ajánlatot, az érintett a tisztesség maradéka megőrzését választja vagy elfogadja az eddiginél is gátlástalanabb kézitusa katonájának szerepét a hatalomért.

Közel kétmilliárd forint vízdíjat követel az állam Miskolctól, a város bérlakásait adta fedezetként

A magyar állam 2023 végén úgy kapta meg ingyen a rezsicsökkentés miatt milliárdos hiányt halmozó MiVíz Kft.-t 24 milliárd forintos vagyonával, hogy konszolidációt ígértek Miskolcnak. Erre nem került sor, idén nyáron viszont benyújtotta 1,8 milliárdos ki nem fizetett vízdíj számláját a városnak. A törlesztés fedezeteként egy 2,2 milliárd forintra értékelt önkormányzati bérlakásos társasházát adta zálogba a fideszes városvezetés.

A józanság kultúrája. Folytatódik CIVIL EXTRA szolidaritási akciónk

Folytatódik a Magyar Narancs rendhagyó kezdeményezése, amelynek célja, hogy erősítse a civil szférát, a sajtót, valamint az állampolgári szolidaritást, válaszként a sajtót és a civil szervezeteket ellehetetlenítő, megfélemlítő, a nyílt diktatúrát előkészítő kormányzati törekvésekre. Új partnerünk a függőséggel küzdők felépülését segítő Kék Pont Alapítvány.

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.