Az (Index értékesítésével is foglalkozó) Indamedia teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik – írja a Media1 egy közlemény alapján.
Az Indamedia Sales 2021 júniusában élesítette saját fejlesztésű hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik. Megalkotásakor a cél egy olyan egyedi videós hirdetési megoldás létrehozása volt, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a heti kontaktusszám.
Az IndaSpot adaptációja mostantól a számos kormánypárti lapot magában foglaló Mediaworks (KESMA) online kiadványain is elérhető lesz – az erről szóló megállapodást 2022 végén írta alá a két kiadóvállalat. Az IndaSpot naponta kétszer, a látogatók által leginkább preferált idősávokban lesz elérhető, írja a Media1.
„Büszkék vagyunk arra, hogy slágertermékünket, az IndaSpotot a Mediaworks felületein is értékesíthetjük. Az együttműködés egyúttal elismerés az IndaSpotnak, amely 2022-ben több mint száz kampányban bizonyította hatékonyságát. A most megkötött megállapodásnak köszönhetően olyan egyedi megoldást nyújtunk a hirdetők számára, amellyel a videós hirdetéseiket a legnagyobb elérés mellett célzottan, pontosan mérhetően helyezhetik el” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója.