Eszkalálódik, egyre kínosabb Gréczy Zsolt ügye

  • narancs.hu
  • 2019. december 19.

Belpol

Most már pornográf felvételeket közölt róla a kormánymédia.

Újabb kínos ügybe keveredett Gréczy Zsolt, miután a kormánylapok további intim képeket közöltek róla. Ha lehet hinni a kormánypropagandát sulykoló oldalaknak, akkor a DK politikusa egy nőnek küldött magáról pornográf felvételeket.

Gréczyről korábban olyan képek jelentek meg, amelyeken hiányos öltözékben látható. A fotókat a szerkesztőségekhez eljuttató személy azt állította, hogy egy székesfehérvári pártrendezvényen találkozott a politikussal, aki állítólag ezt követően küldte neki a képeket, amiket a magáról készített.

Gréczy Zsolt, a DK szóvivője az eredményváró rendezvényen

Gréczy Zsolt, a DK szóvivője az eredményváró rendezvényen

Fotó: Hevesi-Szabó Lujza

Korábban pedig a Mi Hazánk nevű, a Fidesszel egy követ fújó párt egyik szakértője állította, hogy cseten írt rá Gréczy és udvarolt neki. Igaz, ezeket teljesen nyilvánosságra hozták, és kiderült, hogy a közeledést a Mi Hazánk szakértője nem utasította el. Mi több, december elején a kormánypárti Borsnak a Hungária és a Dolly Roll egykori dobosa, Zsoldos Gábor azt állította, Gréczy folyamatosan ostromolja élettársát.

Gréczy napok óta a kormánylapok célkeresztjében van, folyamatosan közölnek róla újabb és újabb ügyeket. A politikus közben büntetőfeljelentést tett, illetve azt nyilatkozta, hogy ezeket a történetek, amikkel vádolják „szemenszedett hazugságok”.

Az viszont nem derült ki egyértelműen a nyilatkozataiból, hogy pontosan mire gondol. Hogy a zaklatási vádat tartja hazugságnak? Vagy arról van szó, hogy ő nem is küldött képeket senkinek? Ez azért sem világos, mert nem mondta ki, mit gondol a képek kiszivárgásának módjáról. Hiszen, ha ő nem küldött magáról képeket, akkor ezeket csakis úgy menthették le a telefonjáról, hogy feltörték, esetleg ellopták azt. De ilyesmiről eddig sem Gréczy, sem az ügyben megszólaló Gyurcsány Ferenc pártelnök nem beszélt, csak azt hajtogatják, hogy a büntetőeljárás majd felderíti az ügyet.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.