Felajánlotta a tihanyi babamúzeum vendégházát az Őcsényből kiátkozott menekülteknek a tulajdonos

  • narancs.hu
  • 2017. október 11.

Belpol

Csalódott Orbánban.

Az Őcsényben elutasított menekült családnak felajánlunk egy egyhetes tavaszi nyaralást a Tihanyi Babamúzeum vendégházában, teljes ellátással – írta a hvg.hu-nak Filotás Tivadar, múzeumigazgató, aki saját bevallása szerint mára teljesen kiábrándult Orbán Viktorból.

Filotás a lapnak azt mondta, sötét időket idéz az, ami manapság Magyarországon történik, és az őcsényi panziós története után döntött úgy, hogy meghívja a menekülteket, mert példát szeretne mutatni, hogyan is kell bánni az idegenekkel.

Orbán egy nagyon dörzsölt, számító politikus, csalódtam benne, írta Filotás.

A Hvg megkereste Tósoki Imre fideszes polgármestert, aki nem reagált egyértelműen a felvetésre: „nehéz kérdés, hogy a tihanyiak befogadóbak-e, mint az őcsényiek“, mondta.

(HVG)

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.