Furgonból kidobott menekült halt meg Budapesten

  • narancs.hu
  • 2022. augusztus 27.

Belpol

Az RTL híre szerint harmincan utaztak a kilencszemélyes kocsiban. 

A budapesti Ferenc körúton az utcán feküdt, és nem adott életjeleket az az ember, akihez pénteken kora este riasztották a mentőket. 

A police.hu közleménye szerint nem sikerült újraéleszteni a férfit, már csak a halál beálltát tudták megállapítani, hat perccel fél nyolc előtt. A rendőrök is helyszíneltek, és bár idegenkezűségre nem utalt semmi nyom, a szűkszavú hírből látszott, nem csak arról lehet szó, hogy egy járókelő  rosszul lett és összeesett, mert a Budapesti Rendőr-főkapitányság büntetőeljárást indított segítségnyújtás elmulasztása miatt. 

Az RTL Klub híradója szerint az esetnek több szemtanúja is volt, közöttük egy kisgyermekes anyuka. A riport szerint a 30 év körüli férfit egy furgonból rakták ki, és menekült volt.

Akadt, aki látta, hogy több ember is kiugrott a járműből, egyiküket szintén el kellett látniuk a mentőknek.

Az RTL szombaton este újabb részleteket közzétéve arról számolt be, hogy a Ferenc körúton meghalt férfi korábban harmincadmagával összezsúfolódva utazhatott a furgonban, és a szemtanúk azt látták, hogy a járműből többen kiszálltak, egy embert kiemeltek, csak úgy lerakták a járdára, és elmentek. Később a kocsi megállt és mindenki kiszállt, az utasok szétszéledtek a városban, a második sérült férfi kivételével, aki kórházba került.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.