KDNP: Semmilyen ügyben nem áll kapcsolatban Semjén Zsolttal a Tisza pultját megtámadó férfi

  • narancs.hu
  • 2025. március 29.

Belpol

A róluk készült közös fotóra nem adott magyarázatot a kereszténydemokrata párt.

A Tisza Párt pesterzsébeti pultjára támadó férfi nem járt „eligazításon” Semjén Zsoltnál. Semmilyen ügyben nem áll vele kapcsolatban – válaszolta a Telex megkeresésére a KDNP sajtóosztálya, miután Magyar Péter a Facebook-oldalán arról posztolt, hogy Cs. Sándor Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettessel találkozott.

Az ügy előzménye, hogy Magyar Péter Facebook-oldalára felkerült egy videó, amin az látszik, hogy a XX. kerületi Nagysándor József utca 46. szám előtt dolgozó Tisza-önkénteseket egy napszemüveges férfi zaklatja, fenyegeti. A férfi azt nehezményezte, hogy a Tisza Párt az ő boltja előtt állított fel standot magának.

A Telex forrásai szerint a férfi Cs. Sándor, a 90-es években aktív maffiózó, Seres Zoltán embere volt, úgy jellemezték: olyan figura volt, aki kezet foghatott Seressel. A maffiafőnököt 1999. április 12-én Tahitótfaluban, a nyílt utcán végezték ki a saját autójában. A lap forrásai szerint Cs. Sándor Pesterzsébeten ismert szereplő volt, most ott vannak üzletei – az állítása szerint az egyik előtt húzták fel a Tisza Párt standját, ami neki a videó alapján nagyon nem tetszett.

Magyar Péter ezután tett ki egy közös képet Facebook-oldalára Cs. Sándorról és Semjén Zsoltról. Ehhez azt írta: „ (…) Nemrég még a rénszarvasok réménél, a legfeleslegesebb magyar politikusnál, Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettesnél járt eligazításon. Előtte pedig Seres Zoltán meggyilkolt maffiózó embere volt. Tehát a meló nem, csak a klán főnök változott.”

A Telex cikkéből az nem derül ki, hogy a KDNP sajtóosztálya válaszában kitért volna arra: ha Cs. Sándor nem járt „eligazításon” Semjén Zsoltnál és semmilyen ügyben nem áll vele kapcsolatban, akkor az ominózus közös fotó hogyan készülhetett.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.