Két hónap alatt 1500-szor mondták be a Tv2-n, hogy „a magyar reformok működnek”

  • narancs.hu
  • 2016. február 11.

Belpol

Ezért az élményért 400 millió forintot fizetett a kormány a mi pénzünkből. És ez csak a jéghegy csúcsa.

A 444.hu áttekintette a kormányzati kampányok tévés megjelenéseit, és meglepő módon arra jutott, hogy „a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a Tv2-csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a Tv2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a Tv2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet”.

A Vajna–Habony-tévé most megduplázta a listaárait, tehát valószínűleg még többet fizethetünk majd az oligarchák zsebébe, cserében azért, hogy népbutító fideszes propagandát sugározzanak. További szaftos részletek itt.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy  listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.

Dinnyék közt a gyökér

Ha van olyan, hogy kortárs operett, akkor A Répakirály mindenképpen az. Kovalik Balázs rendezése úgy nagyon mai, hogy közben komolyan veszi a klasszikus operett szabályait. Továbbírja és megőrzi, kedvesen ironizál vele, de nem neveti ki.