Két hónap alatt 1500-szor mondták be a Tv2-n, hogy „a magyar reformok működnek”

  • narancs.hu
  • 2016. február 11.

Belpol

Ezért az élményért 400 millió forintot fizetett a kormány a mi pénzünkből. És ez csak a jéghegy csúcsa.

A 444.hu áttekintette a kormányzati kampányok tévés megjelenéseit, és meglepő módon arra jutott, hogy „a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a Tv2-csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a Tv2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a Tv2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet”.

A Vajna–Habony-tévé most megduplázta a listaárait, tehát valószínűleg még többet fizethetünk majd az oligarchák zsebébe, cserében azért, hogy népbutító fideszes propagandát sugározzanak. További szaftos részletek itt.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 csoporton és a közmédián futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy  listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta őket. Összességében a kampánysorozat kezdete, azaz nyár eleje óta év végéig egyetlen nap sem telt el, hogy a TV2 ne tolt volna le legalább 20 kormányzati klipet.

Figyelmébe ajánljuk

Mi az üzenete a Hadházy Ákos és Perintfalvi Rita elleni támadásoknak?

Bő húsz éve elvetett mag szökkent szárba azzal, hogy egy önjelölt magyar cowboy egyszer csak úgy döntsön: erővel kell megvédenie gazdáját a betolakodótól – ha jóindulatúan szemléljük a Hadházy Ákossal történteket. Ennél valószínűleg egyszerűbb a Perintfalvi Ritával szembeni elképesztően alpári hadjárat: nem könnyű érveket hozni amellett, hogy ez valaminő egyéni ötlet szüleménye.

Mi nem akartuk!

A szerző első regénye a II. világháború front­élményeinek és háborús, illetve ostromnaplóinak inverzét mutatja meg: a hátországról, egészen konkrétan egy Németváros nevű, a Körös folyó közelében fekvő kisváros háború alatti életéről beszél.