Közel négy óra késéssel értek az utasok Budapestről Sopronba

  • narancs.hu
  • 2023. december 3.

Belpol

Újabb kínos történet a MÁV jóvoltából. 

230 perc késsésel értek Budapestről Sopronba az utasok december 1-jén – írja a Telex olvasói beszámoló alapján. 

Az olvasó szerint Tatabányára még sikeresen megérkeztek vonatpotló autóbusszal, ahol átszálltak a vonatra. Később közölték velük, hogy Tatán meghibásodott a biztosítóberendezés, ezért nem indultak el, ezért ismét át kell szállniuk pótlóbuszra. Azt a tájékoztatást kapták, hogy elviszik őket „talán Almásfüzitőig”, ahonnan vonattal lehet majd továbbmenni. A pótlók viszont csak hosszas várakozás után futottak be. 

A busz végül elindult Almásfüzitő irányába, de Vertésszőlősön megsérült (a település hét kilométerre van Tatabányától). Aztán jött egy másik vonatpótló, de sofőr nem ismerte a megállókat, ezért jelentősen nőtt a menetidő. Aztán jött az újabb kellemetlen meglepetés Almásfüzitőn: a Győr irányába menő InterCity elment, csak annyit mondtak nekik, hogy „talán lesz egy vonat körülbelül egy óra múlva”. 

Egy órát vártak a hidegben, mire megékrezett a G10-es gyorsított személyvonat, ami Győrig vitte őket. Onnantól már nem lépett fel több probléma. A portál olvasó nem tudja, hogy a Szombathely felé menők mikor értek végül meg. 

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Csődközeli helyzetben billeg a BKV

28 milliárd forint hiányzik a BKV idei költségvetéséből a túléléshez. A közlekedési társaság adósságátütemezést kér, a jövő évi működéshez pedig a BKK-val 30 milliárdos hitelkeretre pályázna. Ráadásul mivel az igazgatósági és a felügyelő bizottsági tagok megbízatása lejárt, több hete törvénytelenül működik, ahogy a többi fővárosi cég is.