Lázár János rávilágított arra, miért nevetséges a mai magyar politika

  • narancs.hu
  • 2017. október 10.

Belpol

Bár lassan inkább sírni kellene.

Furcsa dolog történt ma Lázár Jánossal: két órán keresztül elemezte a kormány és az EU kapcsolatát, de egyszer sem hangzott el Soros György neve, vagy a híres Soros-terv. Miközben kollégái már a Sátánhoz hasonlítják az üzletembert, addig Lázár szót sem ejt róla, pedig ezerrel dübörög a róla szóló nemzeti konzultáció.

Az index munkatársai az esemény után kérdőre vonták a minisztert az elmaradt sorosozás miatt, amire tömören csak annyit mondott, hogy biztosan csak véletlen volt, egyébként sem irányultak erre kérdések. A KDNP-s sátánozásra pedig úgy reagált, hogy egy ilyen kampányban néhány jelölt olykor feladatának érzi a népszórakoztatást is.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.