Luxusvacsorával üzente meg Orbán Ráhel, hogy mostantól ő diktál a divatiparban

  • narancs.hu
  • 2018. június 8.

Belpol

Nem exkluzív volt, hanem egyenesen szuperluxi.

Korábban a HVG közölt hosszabb összeállítást arról, hogy Orbán Viktor lánya, Orbán Ráhel lett a magyar divatipar fontos szereplője, az egyre nagyobb szerephez jutó Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Divatipari Marketing Igazgatóságának élére pedig a kormányfő lányának barátnője, Bata-Jakab Zsófia kerül.

false

 

Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd

A 24.hu most arról ír, Orbán Ráhelék demonstrálták is, hogy megérkeztek a divatipar élére, méghozzá egy „szuperluxi” vacsorával. Ezt április végén, közvetlenül a budapesti Fashion Week előtt tartották a belvárosi Ybl-palotában, és az eseményen ott volt Rogán Cecília, aki Orbán Ráhel mellett ült, de megjelent a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) igazgatója, Szivek Norbert is. Orbán Ráhelék külföldi divatbloggereket és a nagyobb divatlapok szerzőit is meghívták, ahogy néhány magyar tervező is ott volt a „szuperluxi” eseményen. Egyikük, Lakatos Márk stylist azt mondta,

„ez egy felvágós, smúzolós esemény volt, semmi több”.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.