Március végéig 15 milliárdot költött a kormány kommunikációra

  • narancs. hu
  • 2019. április 24.

Belpol

Ebből 10 milliárd a Juncker-Soros kampányra ment el.

Az év első három hónapjában több mint 15 milliárd forintot költött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írja az Átlátszó az uniós közbeszerzési értesítő alapján.

A Rogán Antal minisztériuma alá tartozó szervezet a legnagyobb összeget, 10 milliárd forintot az "Európa jövőjét érintő" kampányra, azaz a Juncker-Soros plakátokra és egyéb reklámokra adta ki.

E mellett szinte eltörpül a Családbarát Magyarország kampány 1,18 milliárdja.

A kommunikációs feladatokat minden esetben a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és a Lounge Design Kft. végezte el.

Figyelmébe ajánljuk

Nem tud úgy tenni, mintha…

„Hányan ülnek most a szobáikban egyedül? Miért vannak ott, és mióta? Meddig lehet ezt kibírni?” – olvastuk a Katona József Színház 2022-ben bemutatott (nemrég a műsorról levett) Melancholy Rooms című, Zenés magány nyolc hangra alcímű darabjának színlapján.