Március végéig 15 milliárdot költött a kormány kommunikációra

  • narancs. hu
  • 2019. április 24.

Belpol

Ebből 10 milliárd a Juncker-Soros kampányra ment el.

Az év első három hónapjában több mint 15 milliárd forintot költött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írja az Átlátszó az uniós közbeszerzési értesítő alapján.

A Rogán Antal minisztériuma alá tartozó szervezet a legnagyobb összeget, 10 milliárd forintot az "Európa jövőjét érintő" kampányra, azaz a Juncker-Soros plakátokra és egyéb reklámokra adta ki.

E mellett szinte eltörpül a Családbarát Magyarország kampány 1,18 milliárdja.

A kommunikációs feladatokat minden esetben a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és a Lounge Design Kft. végezte el.

Figyelmébe ajánljuk