Március végéig 15 milliárdot költött a kormány kommunikációra

  • narancs. hu
  • 2019. április 24.

Belpol

Ebből 10 milliárd a Juncker-Soros kampányra ment el.

Az év első három hónapjában több mint 15 milliárd forintot költött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írja az Átlátszó az uniós közbeszerzési értesítő alapján.

A Rogán Antal minisztériuma alá tartozó szervezet a legnagyobb összeget, 10 milliárd forintot az "Európa jövőjét érintő" kampányra, azaz a Juncker-Soros plakátokra és egyéb reklámokra adta ki.

E mellett szinte eltörpül a Családbarát Magyarország kampány 1,18 milliárdja.

A kommunikációs feladatokat minden esetben a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és a Lounge Design Kft. végezte el.

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.