Vissza nem térítendő milliós támogatást kapott Mészáros Lőrinc és Széles Gábor

  • narancs.hu
  • 2019. január 29.

Belpol

Nyilván rájuk fért.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által indított, összesen 300 milliárd forintos Kisfaludy hotel- és panziófejlesztési program vissza nem térítendő pályázati forrásaiból kapott támogatást Mészáros Lőrinc és Széles Gábor is – írja a Napi.hu.

Széles, aki a Videoton Holding Zrt. és a kormánypárti Magyar Hírlap tulajdonosa, 101 millió forintot nyert a zalacsányi Batthányi Kúria és kastélyszálló fejlesztésére. Mészáros Lőrinc ennél szerencsésebb volt, ő több mint 300 millió forintot kapott a tarcali, ötcsillagos Andrássy Rezidencia Wine és Spa fejlesztésére.

Ezen kívül fideszes parlamenti képviselők is részesültek támogatásban: Becsó Károly és Becsó Zsolt 60 millió forintot kaptak. A portál megjegyzi, hogy Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója szerint szakmai szempontok alapján döntöttek a pályázatokról.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.