Elfogták a férfit, aki egy SZFE-maszk miatt késelt Csepelen

  • narancs.hu
  • 2021. február 25.

Bűn

A 151-es buszon csütörtök reggel történt támadás elkövetőjét délután vette őrizetbe a rendőrség.

Ahogy arról a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) tájékoztatása alapján korábban beszámoltunk, csütörtök reggel 7 óra 40 perc körül a Szent Imre téren várakozó 151-es buszon egy férfi feltehetőleg egy késsel sebezte meg egy nő arcát.

Karácsony Gergely is foglalkozott az esettel a közösségi oldalán, a főpolgármester azt írta: „Valaki késsel akarta levágni egy hölgy arcáról az SZFE-maszkot, közben megsebesítette őt ma reggel a BKK egyik csepeli járatán.” Karácsony arról is írt, hogy az „aljas és gyáva tett” ügyében „a nyomozás folyik, a BKK minden rendelkezésére álló információt átad a rendőrségnek a tettes kézre kerítése érdekében”.

A délután folyamán Fülöp Gergely őrnagy, a BRFK kommunikációs osztályának vezetője az MTI-nek arról számolt be, hogy a BRFK nyomozócsoportot alakított az elkövető mielőbbi kézre kerítéséért, és néhány órán belül azonosították is a feltételezett elkövetőt, egy 37 éves budapesti férfit.

Az elkövető ellen körözést adtak ki, ellenőrizték a lakását, munkahelyét, és délután elfogták.

Az osztályvezető elmondta azt is, a BRFK közösség tagja elleni erőszak bűntette és súlyos testi sértés kísérlete miatt folytatja az eljárást a férfi ellen.

Figyelmébe ajánljuk

A képekbe dermedt vágy

Az Aspekt című feminista folyóirat társ­alapítója, Anna Daučíková (1950) meghatározó alakja a szlovák és a cseh feminista és queer művészetnek és a kilencvenes évektől a nemzetközi szcénának is.

Emberarcú

Volt egy történelmi pillanat ’56 után, amikor úgy tűnt: a szögesdrótot ha átszakítani nem lehet ugyan, azért átbújni alatta még sikerülhet.

Fától fáig

  • - turcsányi -

A Broke olyan, mint egy countrysláger a nehéz életű rodeócowboyról, aki elvész valahol Montanában a méteres hó alatt, s arra ébred, hogy épp lefagyóban a lába.

Kis nagy érzelmek

Egyszerű és szentimentális, de mindkettőt büszkén vállalja Baltasar Kormákur filmje. Talán az Előző életek volt utoljára ilyen: a fordulatok és a hősök döntései néha elég vadak, de sosem annyira, hogy megtörjék az azonosulás varázsát, az érzelmek őszintesége pedig mélységes hitelességet kölcsönöz a filmnek.