Letartóztatták a férfit, aki bozótvágó késsel ölt meg egy nőt Kőbányán

  • MTI/narancs.hu
  • 2020. január 3.

Bűn

K. Dániel beismerő vallomást tett.

Letartóztatták a múlt heti kőbányai gyilkosság gyanúsítottját - tájékoztatta a fővárosi főügyészhelyettes pénteken az MTI-t.

Fürcht Pál közleményében azt írta: a megalapozott gyanú szerint a 22 éves férfi a X. kerület Harmat utcában december 30-án késő délután becsöngetett a sértetthez, majd bozótvágó késsel bántalmazta.

A nő, akit később a mentők kórházba vittek, a szakszerű ellátás ellenére meghalt.

A bíróság február 3-áig elrendelte a gyanúsított letartóztatását.

A rendőrség korábbi közleménye szerint a bűncselekmény gyanúsítottját, a szomszédjára támadó 22 éves budapesti K. Dánielt 24 órán belül a XVII. kerületben elfogták. A férfi beismerő vallomást tett.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.