Orosz Bernadett szerint támadója hazudik

  • narancs.hu
  • 2020. február 20.

Bűn

A bántalmazott nő reagált a férfi által adott interjúra.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, interjút adott a Borsnak Orosz Bernadett bántalmazója. K. István többek között arról beszélt, hogy nem emlékszik arra az estére, amikor a felismerhetetlenségig összeverte a nőt.

Megszólalt Orosz Bernadett támadója: Nem emlékszem semmire

Szerinte nem is okozott olyan súlyos sérüléseket. Mint arról mi is beszámoltunk, Orosz Bernadettet tavaly novemberben volt barátja majdnem halálra verte - a nő Facebookra posztolt fotókat szinte felismerhetetlenségig összevert arcáról. Az ügyben nyomozó rendőr is úgy nyilatkozott, hogy ilyen brutális támadást nő ellen még nem követtek el - a támadót mégis elengedték.

„Maga a >>nem emlékszem<<  is kiüti nálam a biztosítékot, mert nem ez az igazság. Az előző két bántalmazásra sem emlékszik?! Nem bosszú hajt, hanem az igazságérzetem aminek nagyon nem tesz jót az elkövető mismásolása” – írja Orosz Facebook-oldalán. A bántalmazott nő arról is írt bejegyzésében, hogy a legnagyobb hibát akkor követte el, amikor két héttel a megismerkedésük után K. István megcsalta. „Én pedig hagytam magam érzelmileg zsarolni és mellette maradtam” – írja.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.