Valódi bulvárháborút robbantott ki Schobert Norbert a napokban, amikor a Facebookon élő videóban osztotta meg nézeteit arról, miért mennek tönkre manapság a házasságok: a fitneszguru szerint a legfőbb ok, hogy a nők szülés után elhíznak, így férjük már nem kívánja őket.
Ahogy azt sejteni lehetett, a fél hazai celebvilág kiborult az erős állítástól, Tóth Gabi, Steiner Kristóf és Kulcsár Edina barátja, Csuti csak néhány azok közül, akik úgy érezték, feltétlenül kommentálniuk kell a szántszándékú polgárpukkasztást. Norbit persze nem olyan fából faragták, hogy visszavonulót fújjon: egy újabb videót tett közzé, amiben hangsúlyozottan nem kért bocsánatot, de ismét elmondta véleményét a nők elhízásáról, ami szerinte egészség-, szexuál- és házasságkárosító.
Habár a negatív reklám is reklám, úgy néz ki, ez már néhány Update-hívőnek is sok volt, 1,2 milliós Facebook-oldalának követői száma 5 ezerrel csökkent a napokban. A celebek mellett ráadásul a Coca-cola is beleállt a Norbi-gate-be: Facebook-oldalukon, melyet egy reklámügynökség kezel, az alábbi fotót osztották meg.
Norbi nem először kelt hullámokat maga körül féktelen élőzésével, tavaly novemberben például arról értekezett, hogy a pénz nem krumpli, így abból végtelen mennyiség áll rendelkezésünkre; épp ezért a szegények ne haragudjanak a gazdagokra azért, mert nekik sok van belőle.
Via Kreatív