A lovakat wellnessbe utalják, ugye?

  • narancs.hu
  • 2017. december 29.

Fekete Lyuk

Képünk illusztráció

Képünk illusztráció!

 

Mint tegnap mi is megírtuk, a Magyar Közlönyből az derült ki, hogy a kormány eszeveszett év végi pénzosztása keretében 1,4 milliárd forinttal támogatja a Magyar Idők rovatvezetőjének íróakadémiáját, ennyivel gazdagodik tehát az Orbán János Dénes által vezetett Előretolt Helyőrség Íróakadémia.

Kormányunk azonban nem csak a neki kedves írók, de a neki kedves lovak sorsát is szívén viseli: azt írja a Magyar Nemzet – ugyancsak a Magyar Közlönyre hivatkozva –, hogy a kormány a két nap leforgása alatt elosztogatott 220 milliárd forintból 2,2 milliárdot szán a Magyar Lovassport Szövetségnek, hogy lovasakadémiával egybekötött termálvizes lórehabilitációs központ épülhessen Kisvárdán.

Ilyenkor év vége felé alighanem nincs is szórakoztatóbb és egyben szomorúbb olvasmány a Magyar Közlönynél.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.