Andy Vajna lapja alighanem pikkel Hosszú Katinkára: „Meghízott!”

  • narancs.hu
  • 2018. február 15.

Fekete Lyuk

„Szemmel látható jelei vannak” – mondja a fedett szakember.

Úgy tűnik, a Bors újságíróinak napi penzum valami Hosszú Katinká-s sztorit szállítani. Tegnapelőtt még csak az volt a téma, hogy Hosszú bukhatja csillebérci úszóiskoláját, ma már a külseje, testsúlya került terítékre, bár a témában ma egyértelműen a Blikk hozta a legnagyobb szenzációt. A Bors munkatársa képekkel is illusztrált cikkében viszont arról ír: „Szemmel látható jelei vannak, hogy Hosszú Katinka nem edz olyan intenzitással, amióta házassága válságba került”, amit így részletez: „Hosszú izmai már nem úgy duzzadnak, mint korábban. Meglátszódik rajta, hogy lelki élete nem tökéletes, inkább érzelmeire, mintsem a testére figyelt az utóbbi hetekben.”

– Több kilóval nehezebb lehet most, mint volt például Rióban, amikor 65 kilót nyomott. Akkor szikár volt, a testtömegindexe ideális. A mostani állapotát elnézve ez aligha mondható el róla – nyilatkozta a Borsnak egy szakember, aki természetesen a neve mellőzését kérte.

Ezt látva tulajdonképpen pozitív hírnek is tekinthetjük azt, hogy Hosszú beadta valókeresetét, mert emiatt remélhetőleg nem az olimpiai bajnok népmesei hős és idol testtömegindexének módosulásáról nyilatkozgatnak majd mindenféle szakemberek.

Figyelmébe ajánljuk

A képekbe dermedt vágy

Az Aspekt című feminista folyóirat társ­alapítója, Anna Daučíková (1950) meghatározó alakja a szlovák és a cseh feminista és queer művészetnek és a kilencvenes évektől a nemzetközi szcénának is.

Emberarcú

Volt egy történelmi pillanat ’56 után, amikor úgy tűnt: a szögesdrótot ha átszakítani nem lehet ugyan, azért átbújni alatta még sikerülhet.

Fától fáig

  • - turcsányi -

A Broke olyan, mint egy countrysláger a nehéz életű rodeócowboyról, aki elvész valahol Montanában a méteres hó alatt, s arra ébred, hogy épp lefagyóban a lába.

Kis nagy érzelmek

Egyszerű és szentimentális, de mindkettőt büszkén vállalja Baltasar Kormákur filmje. Talán az Előző életek volt utoljára ilyen: a fordulatok és a hősök döntései néha elég vadak, de sosem annyira, hogy megtörjék az azonosulás varázsát, az érzelmek őszintesége pedig mélységes hitelességet kölcsönöz a filmnek.