Meglepő helyen bukkant fel Érpatak hírhedt ex-polgármestere

  • B.P.M
  • 2019. április 18.

Fekete Lyuk

Össze is álltak gyorsan egy fotóra Lukácsi Katalinnal.

„Nem várt találkozó Márki-Zay Péter nyíregyházi fórumán. Múlt ősszel csodálkoztam rá, hogy a sokak körében inkább hírhedt, mint híres Orosz Mihály Zoltánnal politikában több kérdésben egyetértünk, mint gondoltam, és elszánt küzdelmet folytat a NER ellen. De nemcsak valami ellen, hanem valamiért is küzd. Ha sokmindent másként látunk is, mindkettőnknek Krisztus az első ” - olvasható a korábbi KDNP-s politikus Facebook-bejegyzése.

UPDATE: Lukácsi Katalin rájöhetett, hogy nem túl szerencsés Orosz Mihály Zoltánnal fotózkodnia, ezért letörölte a képet a Facebookról és egy bejegyzésben magyarázkodik: „Tegnap készítettem egy fotót Orosz Mihály Zoltánnal. Bölcsebben felmérhettem volna, hogy ez sokakat meg fog sérteni. A közös fotóm számomra nem azt jelentette, hogy egyetértenék bármivel, amit Orosz Mihály Zoltán korábban tett. Botrányos tetteit én is mind elutasítom, sőt, engem ugyanúgy megsértett velük. Abban reménykedtem, hogy ez a kiengesztelődés felé tett első lépés lehet. Sajnos nem így történt.
Bocsánatot szeretnék kérni mindenkitől, akit ez a közös fotó megsértett! És bocsánatot szeretnék kérni Orosz Mihály Zoltántól is, hogy készítettem vele egy közös fotót, amit megosztottam, aztán levettem” - fogalmazott.

Az eredeti képet itt megtekintheti:

Orosz Mihály Zoltán és Lukácsi Katalin

Orosz Mihály Zoltán és Lukácsi Katalin

Fotó: Instagram

 

Érpatak korábbi polgármestere többek között arról híresült el, hogy a településen nyílvános akasztást rendezett, amiről itt olvashat bővebben:

„Csak társadalmi munkában akasztottam" - Érpatak sokkot kapott

Beszéltünk a hóhérral is, aki ha ráér, máskor is szívesen akaszt Orosz Mihály Zoltánnak. Megkérdeztük a helyieket is, mit szóltak az akasztáshoz. A történetekből az derült ki, hogy a falu Magyarország egyik legelképesztőbb helye. Ennyi borzalmat, mint Érpatakon, sehol se hallottunk.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.