Fidesz reklámarca nyert a Fidelitas pályázatán

  • narancs.hu
  • 2020. január 23.

Fekete Lyuk

Drón és Spotify-előfizetés a díjazottak jutalma.

A Fidelitas a kultúra napja alkalmából hirdetett fotóversenyt az Instagramon. A feladat az volt, hogy a fiatalok Kölcsey-emléktábla előtt, Kölcsey-idézetekkel készítsenek szelfiket, nem elfelejtve a fidelitas-hashtag-et. Az egyik díjazott olyan kormányplakátokon is szerepelt korábban, amelyek a gazdaság növekedését hirdették – szúrta ki a 444.hu.

A díjazottak

A díjazottak, a jobbról az első a korábbi reklámarc

Fotó: Facebook/@Fidelitas

És a hirdetés

És a hirdetés

 

Ugyancsak ez a fiatalember vett részt, szintén a Fidelitas által szervezett, Juhász Péter és az Együtt elleni rendezvényén. Ezzel azonban nem ért véget a munkássága: a hvg.hu emlékeztet, hogy annak idején a HírTv matricázásán is tiszteletét tette. A lelkesen fotózkodók egyébként egy drónt és Spotify-előfizetést nyertek – azt nem tudni, hogy a reklámarc mit nyert.

Figyelmébe ajánljuk

Nagyon balos polgármestert választhat New York, ez pedig az egész Demokrata Pártot átalakíthatja

Zohran Mamdani magát demokratikus szocialistának vallva verte meg simán a demokrata pártelit által támogatott ellenfelét az előválasztáson. Bár New York egész más, mint az Egyesült Államok többi része, az identitáskeresésben lévő demokratáknak minta is lehet a 33 éves muszlim politikus, akiben Donald Trump már most megtalálta az új főellenségét.

Gombaszezon

François Ozon új filmjében Michelle a magányos vidéki nénik eseménytelen, szomorú életét éli. Egyetlen barátnőjével jár gombászni, vagy viszi őt a börtönbe, meglátogatni annak fiát, Vincent-t. Kritika.

Világító árnyak

A klasszikus balett alapdarabját annak leghíresebb koreográfiájában, az 1877-es Marius Petipa-féle változatában vitte színre Albert Mirzojan, Ludwig Minkus zenéjére.