Fidesz reklámarca nyert a Fidelitas pályázatán

  • narancs.hu
  • 2020. január 23.

Fekete Lyuk

Drón és Spotify-előfizetés a díjazottak jutalma.

A Fidelitas a kultúra napja alkalmából hirdetett fotóversenyt az Instagramon. A feladat az volt, hogy a fiatalok Kölcsey-emléktábla előtt, Kölcsey-idézetekkel készítsenek szelfiket, nem elfelejtve a fidelitas-hashtag-et. Az egyik díjazott olyan kormányplakátokon is szerepelt korábban, amelyek a gazdaság növekedését hirdették – szúrta ki a 444.hu.

A díjazottak

A díjazottak, a jobbról az első a korábbi reklámarc

Fotó: Facebook/@Fidelitas

És a hirdetés

És a hirdetés

 

Ugyancsak ez a fiatalember vett részt, szintén a Fidelitas által szervezett, Juhász Péter és az Együtt elleni rendezvényén. Ezzel azonban nem ért véget a munkássága: a hvg.hu emlékeztet, hogy annak idején a HírTv matricázásán is tiszteletét tette. A lelkesen fotózkodók egyébként egy drónt és Spotify-előfizetést nyertek – azt nem tudni, hogy a reklámarc mit nyert.

Figyelmébe ajánljuk

Államfőt választ Románia

  • narancs.hu

Helyi idő szerint vasárnap reggel hét órakor (magyar idő szerint 6-kor) kinyitottak a belföldi szavazóhelyiségek, 19 millió szavazópolgár választ államfőt a következő ötéves időszakra.

 

Magyar Péter: Nyíregyházán éreztem először, hogy meg lehet csinálni!

  • Cservenyák Katalin

Legalább kétezren gyűltek össze a szabolcsi megyeszékhely központjában Magyar Péter országjárásának péntek esti eseményére. Pedig hideg is volt és hó is. A Tisza Párt elnöke jelezte, Miskolchoz hasonlóan itt is szerettek volna fedett helyen találkozni követőikkel, de a városvezetés nem volt partner, egyúttal élesen bírálta az Orbán-kormányzat gyermekvédelmi rendszerét.