Fidesz reklámarca nyert a Fidelitas pályázatán

  • narancs.hu
  • 2020. január 23.

Fekete Lyuk

Drón és Spotify-előfizetés a díjazottak jutalma.

A Fidelitas a kultúra napja alkalmából hirdetett fotóversenyt az Instagramon. A feladat az volt, hogy a fiatalok Kölcsey-emléktábla előtt, Kölcsey-idézetekkel készítsenek szelfiket, nem elfelejtve a fidelitas-hashtag-et. Az egyik díjazott olyan kormányplakátokon is szerepelt korábban, amelyek a gazdaság növekedését hirdették – szúrta ki a 444.hu.

A díjazottak

A díjazottak, a jobbról az első a korábbi reklámarc

Fotó: Facebook/@Fidelitas

És a hirdetés

És a hirdetés

 

Ugyancsak ez a fiatalember vett részt, szintén a Fidelitas által szervezett, Juhász Péter és az Együtt elleni rendezvényén. Ezzel azonban nem ért véget a munkássága: a hvg.hu emlékeztet, hogy annak idején a HírTv matricázásán is tiszteletét tette. A lelkesen fotózkodók egyébként egy drónt és Spotify-előfizetést nyertek – azt nem tudni, hogy a reklámarc mit nyert.

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.