"Egyetlen év alatt több mint 65 milliárd forintot költöttek kommunikációs tevékenységre különböző állami szervezetek és vállalatok. Ez nagyjából a két és félszerese annak, amit korábban a kormány célként jelölt meg" - írja a G7.
A minisztériumok közel 44 milliárd forintot költöttek kommunikációra, csak Rogán Antal Miniszterelnöki Kabinetirodája 35 milliárdból nyomta a propagandát az elmúlt 12 hónapban. Ehhez képest aprópénz az a 4,3 milliárd, amit az innovációs tárca költött ilyen célra, az Emberi Erőforrások Minisztériumának 1,5 milliárdja pedig szinte szóra sem érdemes.
"Az olyan állami monopóliumoknál, mint az MVM, vagy a Nemzeti Közművek teljesen érthetetlen, hogy miért mennek el milliárdok kommunikációra" - jegyzi meg az oldal.
A jelenlegi helyzetről és a közeljövő költéseiről pedig ezt írják: "jelenleg úgy állunk, hogy van egy 90 milliárdos kommunikációs keret, amiből 75 milliárdot elköltöttek, és egy 30 milliárdos keret, amit egy hónapja indítottak kizárólag rendezvényszervezési munkákra."