Kálmán Olga: rutinná vált, naponta nógattuk az ellenzéki pártokat, hogy szólaljanak már meg egy-egy ügyben

  • narancs.hu
  • 2018. november 25.

Fekete Lyuk

A tévés elmondása szerint alig reagáltak maguktól az épp aktuális ügyekre az ellenzéki politikusok.

Az Egyenes Beszéd és az Egyenesen műsorvezetője volt Gulyás Márton online magazinja, a Partizán legutóbbi adásának vendége, ahol többek között arról is beszélt az ismert tévés, miért nem tud(ott) témákat vinni a különböző műsorokba az ellenzék.

Kálmán Olgából a beszélgetés során kibukott, hogy lényegében 2010 óta állandó problémát jelentett, hogy az ellenzéki politikusok alig reagáltak az épp aktuális ügyekre.

A tévés elmondása szerint műsorai szerkesztőinek kellett naponta nógatniuk a pártok sajtóosztályát, hogy szólaljanak már meg, „hogy legyenek szívesek, és csináljanak valamit”, és adjanak témát.

Kálmán azt is elmondta, rutinná vált, hogy egyik nap az egyik, másik nap a másik pártot keresték, hogy valamit ugyan mondjanak már, hogy legyen apropó behívni egyik-másik politikust az adásba.

Kálmán Olga interjú

Uploaded by slejm - a torkon ragadt politika on 2018-11-25.

Figyelmébe ajánljuk

Mint az itatós

Szinte hihetetlen, de akad még olyan nagy múltú, híres szimfonikus zenekar, amely korábban soha nem járt Budapesten: közéjük tartozott a Tokiói Filharmonikus Zenekar is, holott erős magyar kötődésük van, hiszen Kovács János 1992 óta szerepel náluk vendégkarmesterként.

Minden meg akar ölni

  • SzSz

Andriivka aprócska falu Kelet-Ukrajnában, Donyeck megyében; 2014 óta a vitatott – értsd: az ENSZ tagországai közül egyedül Oroszország, Szíria és Észak-Korea által elismert – Donyecki Népköztársaság része.

S most reménykedünk

„Az élet távolról nézve komédia, közelről nézve tragédia” – az Arisztotelész szellemét megidéző mondást egyként tulajdonítják Charlie Chaplinnek, illetve Buster Keatonnek.

A szürkeség ragyogása

Különös élmény néhány napon belül látni két Molière-darabot a Pesti Színházban. A huszonöt éve bemutatott Képzelt beteg egy rosszul öregedő „klasszikus”, a Madame Tartuffe pedig egy kortárs átirat, amelynek első ránézésre a névegyezésen túl nem sok köze van a francia szerzőhöz. Ez utóbbi egyáltalán nem baj, még akár erény is lehet.