Kubatov: Európában Sorosnak nagyobb befolyása van, mint 6-8-10 európai országnak

  • narancs.hu
  • 2019. április 28.

Fekete Lyuk

Kubatov a közrádióban beszélhetett Soros családjáról.

A Fidesz alelnöke a Kossuth rádióban mondhatta el, hogy valójában Soros György uralkodik Európán, de az amerikai házát kerítéssel védi.

Nézzük a nagyobbik kormánypárt alelnökének állításait közelebbről:

Soros követeli, hogy nyissák ki a határokat Európában.

Sorosnak Európában nagyobb befolyása van, mint 6-8-10 európai országnak.

"Ha hallgatunk, ebből nem lesz változás."

Soros amerikai házát négyméteres kőkerítés veszi körül, mert félti családját, csak éppen azt nem érti, hogy „mi is féltjük a családunkat".

A Fidesz az EP-kampányban ezért gyűjt aláírásokat: minél erősebb üzenetet akarnak küldeni Brüsszelnek.

Parádés érvelés a négymeteres kőkerítés mögé bújtatott luxusvillák mellett, ugye?

Az nem teljesen világos ugyanakkor, hogy ha Sorosnak ekkora a befolyása Európára, miért kell követelnie a határok megnyitását? Miért nem nyitja meg őket inkább?

Csak egy nagy gombot kell megnyomnia, igaz, pirosat, közvetlenül a villogó EU OPEN CHAOS felirat alatt.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.