Orbán: Helló, ubik!

  • narancs.hu
  • 2020. május 23.

Fekete Lyuk

Meglepő videót posztolt a kormányfő.

Helló, ubik! címmel posztolt Orbán Viktor a Facebookon, amin a kovászos uborka készítése látható.

Bár a miniszterelnök pár éve húsvétkor már bemutatta, hogyan kell sonkát készíteni, a mostani bejegyzése mégis egészen furcsa, már csak azért is mert a klipet a Mindmegette gasztromagazin stílusában gyártották le.

Vajon Orbánnak a NER koronázatlan pacalkirályának, Németh Szilárdnak a trónja tetszett meg?

Németh Szilárd büszke csülköspacal- és szalonnásrántotta-zabálással tenne keresztbe a gonosz klímavédelmi terveknek

Meg kell akadályozni az állatjóléti törekvéseket! Németh Szilárd óriásfakanalát szorongotva, bográcsát tétován kevergetve hívja fel a figyelmet az Európai Unióban (valójában az Unió közelében) felmerült veszélyes tervre, ami azt célozza, hogy kevesebb húst, halat és tojást termeljünk és fogyasszunk, az állatokat pedig jobb körülmények között tartsuk. Németh Szilárd egy Magyar Nemzet-cikkre hivatkozik.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.