A Jobbik mai közleménye:
„A homoszexuálisok szombati deviáns parádéján feltűnt és az interneten is látható trágárságok, magyar- és keresztényellenes gyalázkodások okkal és joggal háborították fel a tisztességes embereket szexuális orientációjuktól függetlenül. Mivel ezek a megbotránkoztató megnyilatkozások kimerítik a garázdaság szabálysértési tényállását, így a Jobbik felszólítja az illetékes hatóságokat, hivatalból indítsanak eljárást. Ennek során vonják felelősségre a hányingerkeltő feliratok és jelmezek készítőit, viselőit, valamint a szélsőségesen liberális szervezőket, akik nem távolíttatták el azokat!
Követeljük, hogy a devianciát jelenlétükkel is támogató szélsőliberális politikusok erkölcsi minimumként kérjenek bocsánatot a keresztény egyházaktól és a tizenöt milliós magyarságtól. Miért nem akadt köztük egyetlenegy sem, aki követelte volna a felháborító magamutogatás megszüntetését és a trágár felirat eltávolítását? Egyúttal várjuk a többi közjogi méltóság azonnali elhatárolódását is.
A tegnapi aberrált vonulás tartalmában és stílusában egyaránt bizonyította, miért nem szabad teret adni a devianciának.”
Figyelmébe ajánljuk
Vörösben
Bohumil Hrabal novelláit Balassa Eszter, a társulattal sokat dolgozó dramaturg az Európa Kiadónál nemrégiben újra megjelent Véres történetek és legendák című gyűjteményes kötet alapján dolgozta át. Vörös a zokni, a nyakkendő, de még a hajszalag is – véres drámára jöttünk –, mégsem sorolható a horror műfajába Soós Attila rendezése. Fekete humorban gazdag sztorik elevenednek meg, groteszk stílusban feltárva a kisemberek mindennapos küzdelmeit.
Magánügyek, közügyek
Szintén zenész
- - turcsányi -
Nyilván nincs új a nap alatt, mindenesetre a síkhülye gyerekrabló történetét láttuk már kétszer, s éppenséggel olvashattuk is volna, ha Evan Hunter (a számos álnéven alkotó Salvatore Albert Lombinót Ed McBainként ismerjük jobban) 1959-ben publikált regénye megjelenik magyarul, de nem jelent meg, noha a szerző távolról sem alulreprezentált alakja a magyar könyvkiadásnak, beleértve a komcsit is).
Patchwork művészportrékból
A Fuga leghátsó, ámde igen nagy méretű termében látható a művész 2012 óta futó sorozatának (Ember Embernek Embere) majdnem teljes összegzése. A magángyűjtőktől is visszakölcsönzött alkotásokkal együtt a kiállításon 34 mű szerepel – sajátos, „bogis” művészportrék a nemzetközi művészszcéna volt és jelenlegi nagyjairól. S bár G. Horváth mindenekelőtt festő, a művészi Pantheonjában szerepet kapnak szobrászok, fotósok, konceptuális alkotók és performerek is.