Toroczkai pártjának is eszébe jutott a Coca-Cola szerintük "homoszexualitást népszerűsítő kampánya" ellen tiltakozni

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 8.

Fekete Lyuk

A Mi Hazánk Mozgalom is beszáll a bojkottba. Ennek jeléül kilocsoltak némi üdítőt az aszfaltra.

Nem tudni, mire vártak eddig a Mi Hazánk Mozgalom híresen empatikus tagjai, akik ha homofóbiáról van szó, mindig tudnak valami lehengerlő ostobaságról tanúbizonyságot tenni.

De semmi vész. Toroczkai pártjához is eljutott a Coca-Cola botrány híre. Így ha megkésve is, de még épp időben csatlakoztak bojkottálók köréhez.

A Fidesz frakcióvezető-helyettese a Coca-Cola bojkottjára szólít fel annak elfogadást hirdető plakátjai miatt

Boldog Istvánnak nem sikerült betiltania a Pride-ot, most meg kénytelen lesz vizet inni.

Boldog István nem áll le: folytatná a harcot a Coca-Cola és az LMBTQ-propaganda ellen

A Fidesz képviselője úgy látja, csatát nyert.

Zéró Coca-Cola, zéró homoszexuális propaganda címmel csatlakozik ugyanis a Mi Hazánk Mozgalom bejelentésük szerint a Coca-Cola termékekkel szemben eddig meghirdetett bojkotthoz, "a vállalat homoszexualitást népszerűsítő kampányai miatt" – közölte a mozgalom elnöke csütörtökön Dunaharasztin tartott sajtótájékoztatóján.

Toroczkai László a Coca-Cola telephelye előtt arról beszélt, hogy amíg az üdítőitalokat gyártó cég nem hagy fel a homoszexualitás népszerűsítésével, a Mi Hazánk hetente, rendszeres akciókkal fog tiltakozni a vállalat kampánya ellen, és felkérik támogatóikat, hogy ne fogyasszák a cég termékeit.

Toroczkai azt mondta, álláspontjuk szerint egy üdítőital-gyártó cégnek nem az a dolga, hogy politizáljon, beleszóljon az emberek magánéletébe, és nem az a feladata, hogy különböző "társadalmi devianciákat" erősítsen.

A pártelnök felszólította a céget, hogy térjen vissza saját tevékenységi területéhez, és "ne támadja a családokat", a hagyományos értékrendet, a társadalmat.

Toroczkai tiltakozó akciója ezúttal annyiból állt, hogy az üdítőitalgyár dunaharaszti telephelye előtti aszfaltra locsolta a támogatóik által felajánlott Coca-Cola termékeket.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.