Film

Atomszőke

  • - kg -
  • 2017. szeptember 3.

Film

Hogy néz ki Charlize Theron összevert teste egy jéggel teli kádban? Hogy fest C. T. két perccel a fal leomlása előtt az Alexanderplatzon Stalker-plakátok sűrűjében? Milyen érzéseket kelt a nézőben, ha C. T., mint tökéletes testű brit szuperkém szenvedélyes ölelésben forr össze Sofia Boutellával, a tökéletes testű francia szuperkémmel? Izgalomba jön-e a közönség, ha C. T. először egy villanyrezsóval veri szét ellenfeje fejét, majd ugyanezen fejbe egy dugóhúzót is beleállít? Megdobban-e a szív, ha C. T. a Kurfürstendammon konspirál a Vilmos császár emléktemplom árnyékában? Ad-e valamit mindehhez, ha Nena 99 Luftballonsa csendül fel a soundtracken? És bizsergető-e, ha kettőnél többször lihegik C. T. képébe ízes oroszsággal, hogy „szuká”. Megannyi nyálcsorgatóan vonzó részlet, és akkor még nem is beszéltünk egy különleges karóráról, mely illetéktelen, szovjet kezekbe kerül, és persze a nyugati világ összes kémjének összes mindenét tartalmazza. A jó hír, hogy a felsoroltaknak semmi értelmük nincs, ámde elég profin vannak fényképezve. A rossz hír, hogy az értelem nem is olyan diszkrét hiányáról elfelejtették értesíteni az alkotókat, akik makacs kitartással úgy csinálnak, mint akik tényleg egy kémthrilleren dolgoznak, és nem egy divatanyagon, melynek fő koncepciója Theron világszép, ám összevert teste késő-NDK-s díszletek előtt. Meg az az ezer mód, ahogy a színésznő cigifüstöt tud fújni a szájából. Művészet ez is, kecses és kifinomult, akár egy boxert (a kézifegyvert) formázó iPhone-tok. De azért két órán át mindkettőt fárasztó bámulni.

Forgalmazza a Freeman Film

Figyelmébe ajánljuk