Gattyán György 12 milliárdért árulja Beverly Hills-i villáját

  • narancs.hu
  • 2022. június 27.

Gazdaság

Rövid időn belül ez már a második nagyértékű amerikai ingatlan, amitől megszabadul a magyar milliárdos.

Alig egy évvel ezelőtt 26,3 millió dollárért (7,8 milliárd forint) adott el Gyattyán György egy kúriát Beverly Hills-ben, most azonban egy másik, annál is nagyobb értékű, szintén környékbeli villát kínál eladásra a pornómilliárdos és pártalapító.

Az ingatlanért 33 millió dollárt (12 milliárd forint) kell fizetnie annak, aki megvásárolja, és ha létrejön az üzlet, akkor Gattyán szép nyereséggel szál ki a bizniszből, ugyanis kilenc évvel ezelőtt 24 millió dollárért vásárolta. A lap szerint 2001 és 2012 között Martin Lawrence színész élt a házban.

Az 1992-ben épült, neoklasszikus kúriáról ide kattintva lehet képeket nézegetni. Van látnivaló bőven, hiszen a lakórésznek hét hálószobája van, és közel 1300 négyzetméteres, tartozik hozzá egy vendégház, ami konditeremként funkcionál, és van még egy négy férőhelyes garázs is.

A gigantukus házban a kényelmet játékszoba, borospince és mozi is szolgálja, de a telken természetesen medence és teniszpálya is van.

Gattyán György egyébként a leggazdagabb magyarok legutóbbi listáján negyedik helyen végzett 317 milliárd forintos vagyonával.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.

Hallják, hogy dübörgünk?

A megfelelően lezárt múlt nem szólhat vissza – ennyit gondolnak történelmünkről azok a politikai aktorok, akik országuk kacskaringós, rejtélyekben gazdag, ám forrásokban annál szegényebb előtörténetét ideológiai támaszként szeretnék használni ahhoz, hogy legitimálják jelenkori uralmi rendszerüket, amely leg­inkább valami korrupt autokrácia.