Helyreigazítás:
"Lapunk 2020. március 4.-i számában "A Liget-projekt szégyene: enyészeté lett a 100 milliós pavilon" címmel megjelent cikkében valótlanul állítottuk, hogy az enyészeté lett a pavilon. Továbbá hamis az a cikk által keltett látszat is, hogy a pavilonok kihasználatlanul állnak a Városligetben és a Városliget Zrt. hibás kivitelezéséből fakadóan rossz műszaki állapotba kerültek. Hamis továbbá az a cikk által keltett látszat is, hogy a pavilonról lehullott a festék, a szigetelés és a vakolat. A cikk továbbá azt a hamis látszatot kelti, hogy a Városliget Zrt. a "kínálat átszervezésének" újabb lépésként csábította a Ligetbe a pavilonok egyik épületének korábbi üzemeltetőjét, akit a cikk szerzője "Kató Néninek" nevez.
A valóság a fentiekkel szemben az, hogy hogy a Városliget Zrt. pavilon üzemeltetőjét minden esetben versenyeztetési eljárás lefolytatásával választja ki, továbbá nem lett az enyészeté a pavilon. A pavilonokra vonatkozó bérleti szerződés nem ír elő kötelező nyitva tartást a tééli időszakra. A téli bezárást követően a pavilonok minden tárgyévben tavasszal nyitnak ki, összhangban a vonatkozó bérleti szerződés rendelkezéseivel. A pavilonon jelenleg annak üzemeltetője (bérlője) a saját költségén és a Városliget Zrt. engedélyével végez átalakítási munkálatokat. A pavilon kiváló műszaki állapotnak örvend és a cikkben közölt képek a pavilon üzemeltetője (bérlője) által végzett, jelenleg is folyamatban lévő átalakítási munkálatokról készültek."