Mészáros Lőrinchez igazoltak Simicska tévései

  • narancs.hu
  • 2017. február 1.

Hírnarancs

Még szép, hogy nem lehet félelemben dolgozni.

Időjárási horror

Toporog a főváros, csúszik az ország. Jégpáncél és latyak, most ezek az időjárási melléktermékek keserítik meg napjainkat. A főváros illetékes hatóságai még a látszatát sem keltik, hogy bármit takarítanának: sem az FKF, sem a BKV, sem az önkormányzatok nem erőltették meg magukat. Bezzeg a Kossuth téren már Putyin holnapi érkezésére rodeóztak a hókotrók. Lőttünk két képet, mi volt a helyzet a Jászai Mari téren és a Parlament előtt délelőtt.

Fontos-e a nők és a gyermekek védelme?

Ma ismét az Isztambuli Egyezmény ratifikálását követelték civilek a Kossuth téren. Szerdán dönthetett volna ugyanis a parlament igazságügyi bizottsága a ratifikálás előkészítéséről, de „a bizottság a tárgysorozatba vételt elutasította”.

false

 

Fotó: Németh Dániel

Népszabisok a Népszavába tartanak

Puch László épülő médiabirodalmához igazol 14 volt népszabadságos újságíró. Batka Zoltán, Boda András, Czene Gábor, Csepelyi Adrienn, Danó Anna, Doros Judit, Hargitai Miklós, Hárs Kata, Hompola Krisztina, Horváth Gábor, Marnitz István, N. Kósa Judit, Kispéter Csaba és Urbán Csilla február 1-től a Népszavánál folytatja, és a következő hetekben még négy újságíró érkezik a szerkesztőségbe – írja közleményében a lap. A Népszava, a Vasárnapi Hírekkel és a Szabad Földdel együtt még decemberben került Puch László és Simon Dénes közös cégének tulajdonába – írja a 444.hu. Már korábban munkába állt utóbbi két lapnál a szintén egykori népszabis Kőműves Anita és Tanács István, így összesen 20 egykori munkatárs kapott munkát a kiadó XXI. Század Média Kft.-től.

A Figyelő is elesett

Távozik posztjáról a Figyelő főszerkesztője – írja a hvg.hu. Lambert Gábor közös megegyezéssel válik meg székétől, miután a Schmidt Mária által megvásárolt lapnál az L. Simon László–Lánczi Tamás–Tallai Gábor összetételű szerkesztőbizottság megkezdte munkáját.

Simicska dühbe jöhet

Régi szép idők

Régi szép idők

 

Simicska televíziójánál is népvándorlás van. Megismétlődni látszik a két évvel ezelőtti tömeges felmondás a Hír Tv-nél, és véletlenül mindenki Mészáros Lőrinc Echo Tv-jéhez nyergel át – írja a 24.hu. Állítólag a felmondók azért is váltanak, mert félnek, hogy szépen, lassan a Hír Tv-ből sem marad semmi, míg Mészáros médiabirodalma egyre csak gyarapodik, és politikailag is kiváló a fekvése.

 

Lelkes putyinista nyugdíjasok kis csoportja előre örült

Egy nappal érkezése előtt köszöntötte Vlagyimir Putyin orosz elnököt a Honfoglalás 2000 Egyesület és a Vlagyimir Putyin Baráti Kör – számolt be az eseményről a 444.hu. A Bajza utcai nagykövetségnél szerda délelőtt a rossz idő miatt csak négy nyugdíjast felvonultató rendezvényen átadták a Putyinnak és a követségnek írt levelet is, majd a rajongók szépen hazamentek.

Isten választ-e elnököt

Tíz amerikaiból négy úgy gondolja, hogy az isten szólt bele a tavalyi elnökválasztás eredményébe, nem a nép szava érvényesült, de nem is az orosz titkosszolgálat ártotta bele magát a választásba – derül ki a valláskutatással foglalkozó Public Religion Research Institute legfrissebb felméréséből. Az összes megkérdezett 55 százaléka mondta, hogy a választást nem fentről döntötték el – írja a hvg.hu.

Neked ajánljuk