Felfüggesztette egy hétre a YouTube a Sky News Australia csatornát

  • narancs.hu
  • 2021.08.01 17:35

Interaktív

Nem adnak teret a vírustagadó elméletek terjesztésének.

Egy hétig nem tölthet fel tartalmat a YouTube-ra a Robert Murdoch médiabirodalmához tartozó Sky News Austraila, mert megszegte a vállalat egészségügyi dezinformációval kapcsolatos szabályozását, írta a Guardian.

A csatornán több olyan videó volt elérhető, amely tagadta a koronavírus létezését, megkérdőjelezte a vakcinák hatékonyságát –indokolta döntését a médiacég.

A csatornának közel 2 millió feliratkozója van YouTube-on.

A Sky News Australia szóvivője tagadta, hogy bármelyik műsorvezetőjük vírustagadó álláspontra helyezkedett volna, és közölte, „mindenféle témáról szóló vitát támogatnak, ami minden demokrácia lételeme“. (MTI)

Kedves Olvasónk!

Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.

A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.

Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.

Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!

Neked ajánljuk