Orbánék keszthelyi nyomulását vizsgálta be a világ egyik legnagyobb hírügynöksége

  • narancs.hu
  • 2018. március 16.

Kis-Magyarország

A Reuters elment a Balaton partjára, de nem azért, hogy lángost vegyen.

Első hangzásra kicsit meglepő helyszínt választott oknyomozása színteréül a világ egyik legnagyobb hírügynöksége: a csinos Keszthelyt. A Reuters azért utazott el ebbe a szépséges Balaton-parti városba, hogy megnézze, miképp terjeszkednek Orbán emberei, azaz főképp Tiborcz István és Mészáros Lőrinc.

Az anyagot szemléző 444.hu megemlíti, hogy nem is elsősorban az új információk, azaz a tényfeltárás miatt figyelemre méltó a tegnap publikált anyag (új bréking igazából nincs is benne), hanem azért, hogy egy ekkora hírügynökség fontosnak tartotta elmenni Keszthelyre. És ha már ott járt, alaposan bele is túrt a necces ügyekbe, hogy megmutassa, hogyan finanszírozza Orbán magyar és európai adófizetői pénzén a családtagjait.

false

 

Fotó: Facebook

Pár dolog, amit közelebbről vizsgáltak meg (zárójelben a kulcsszereplő):

– Hotel Via (Szijj László),

– kikötő (Tiborcz István),

– Balaton Hotel (Mészáros Lőrinc),

– kemping (Mészáros+Tiborcz).

A Reuters eredeti cikkét itt olvashatja el, de ajánljuk még az Orbánék Balaton-környéki nyomulását feltérképező cikkünket is tanulmányozásra, ha a nagyobb kontextusra is kíváncsi Keszthely kapcsán.

 

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.

A hegyek hangja

„Ez a zene nem arra való, hogy hallgassuk, hanem arra, hogy táncoljunk rá” – magyarázza a film – eredeti címén, a Sirāt – egyik szereplője a sivatagi rave-partyban eltűnt lánya után kutató Luisnak (Sergi López) a film magját alkotó technozene értelmét. Az apa fiával, Estebannal (Bruno Núñez Arjona) és kutyájukkal, Pipával érkezik a marokkói sivatag közepén rendezett illegális rave-fesztiválra, hogy elszántan, de teljesen felkészületlenül előkerítse Mart.