Szőnyi Szilárdék válaszoltak az Athenaeum kiadónak: csak azokat a melegeket gyógyítanák meg, akik önként jelentkeznek

  • narancs.hu
  • 2019. február 8.

Lélek

Az "átnevelőtáborok" valójában meghitt közösségi alkalmak.

Mint arról beszámoltunk, a napokban az Athanaeum kiadó Emily M. Danforth Cameron Post rossz nevelése című könyvét küldte el a köztévé melegek gyógyításáról szóló riportjában megszólaló Szőnyi Szilárdnak és Hodász Andrásnak, valamint Trombitás Kristóf műsorvezetőnek.

Frappáns küldeményben teszi helyre Trombitásékat az Athenaeum Kiadó

Remélhetőleg némileg választ kapnak a korábban boncolgatott kérdéseikre. A mai napon az Atheneaum Kiadó futárszolgálat segítségével küldeményt adott fel Hodász Andrásnak, Szőnyi Szilárdnak és Trombitás Kristófnak - derül ki a kiadó hírleveléből. A küldeményben egy könyv és egy levél található, az üzenetet változtatás nélkül közöljük: „Szeretettel ajánljuk értő figyelmébe Emily M.

A regény azt mutatja be, milyen szenvedéseket okoz egy fiatal leszbikus lánynak a ráerőltetett átnevelőtábor.

Szőnyi és Hodász most Joseph J. Nicolosi Szégyen és kötődésvesztés című munkájával válaszolt.

Azt írják, "a néhai amerikai szakember nevével fémjelzett pszichológiai irányzat képviselői kizárólag olyan, a homoszexualitásukkal megbékélni nem tudó/akaró személyeknek kínálnak (tudományosan megalapozott) segítséget, akik önkéntesen fordulnak hozzájuk."

Hozzáteszik, Emily M. Danforth is arról beszélt egy interjúban, hogy az általa megismert "átnevelőtáborok" az Anonim Alkoholisták találkozóihoz hasonló meghitt közösségi alkalmak.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.

Alexandra, maradj velünk!

"Alexandra velünk marad. S velünk marad ez a gondolkodásmód, ez a tempó is. A mindenkin átgázoló gátlástalanság. Csak arra nincs garancia, hogy tényleg ilyen vicces lesz-e minden hasonló akciójuk, mint ez volt. Röhögés nélkül viszont nehéz lesz kihúzni akár csak egy évet is."