Két és fél év után tért vissza egy kutya a családjához Tiszakécskén

  • narancs.hu
  • 2024. január 18.

Lokál

A családdal nőtt fel, majd elkóborolt. Nagy szerencsével jutott haza. 

A Tiszakécskei Ebrendészeti Telep pár napja kitett egy bejegyzést a Facebook-oldalára, amiben egy eb gazdáját keresték. A poszt szerint volt a kutyában chip, de az abban talált adatok alapján nem tudták azonosítani a gazdit. A bejegyzés megtette hatását, sikerült megtalálni a két és fél éve eltűnt kutya gazdáit – vette észre a 24.hu

Zeuszt egy család fogadta örökbe, miután a gyerekek óvodájánál kóborolt. Velük nőtt fel, aztán két és fél éve Tiszakécskére költözött a család, az új helyzetet pedig valószínűleg nehezen szokta meg és elkóborolt. A család minden lehetséges módon keresni kezdte Zeuszt, hirdetést is adtak fel, de nem jártak sikerrel. 

A Tiszakécskei Ebrendészeti Telep Facebook-posztját elküldte a gazdinak egy ismerőse, hátha ő Zeusz, és valóban ő volt. „A gazdi az örömtől zokogva jelentkezett a kutyáért, azonnal, bárhogyan rohant volna a kutyáért” – írta az ebrendészeti telep bejegyzésében.  Miután hazavitték, a gyerekekkel való első találkozást fel is vették, ami kikerült a tiszakécskei szervezet oldalára.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

„Boldog békeévek”

A több mint kétszáz műtárgyat felvonultató kiállítás fókuszában a szecessziós plakátművészet és reklámgrafika áll, a magyar művészetnek az az aranykora, amikor összhangba került a nyugati művészeti törekvésekkel, radikálisan modernizálva a kiegyezést követő évtizedek (fél)feudalista, konzervatív, a historizmus béklyóiba zárt világát.

Nem tud úgy tenni, mintha…

„Hányan ülnek most a szobáikban egyedül? Miért vannak ott, és mióta? Meddig lehet ezt kibírni?” – olvastuk a Katona József Színház 2022-ben bemutatott (nemrég a műsorról levett) Melancholy Rooms című, Zenés magány nyolc hangra alcímű darabjának színlapján.

Nyolcadik himnusz az elmúlásról

Egy rövid kijelentő mondattal el lehetne intézni: Willie Nelson új albuma csendes, bölcs és szerethető. Akik kedvelik a countryzene állócsillagának könnyen felismerhető hangját, szomorkás dalait, fonott hajával és fejkendőkkel keretezett lázadó imázsát, tudhatják, hogy sokkal többről van szó, mint egyszeri csodáról vagy véletlen szerencséről.

Szobáról szobára

Füstös terembe érkezünk, a DJ (Kókai Tünde) keveri az elektronikus zenét – mintha egy rave buliba csöppennénk. A placc különböző pontjain két-két stúdiós ácsorog, a párok egyikének kezében színes zászló. Hatféle színű karszalagot osztanak el a nézők között. Üt az óra, a lila csapattal elhagyjuk a stúdiót, a szín­skála többi viselője a szélrózsa más-más irányába vándorol.

Elengedték őket

Ukrajna belső, háború sújtotta vagy veszélyeztette területeiről rengetegen menekültek Kárpátaljára, főleg a városokba, az ottani magyar közösség emiatt szinte láthatatlanná vált sok helyen. A napi gondok mellett a magyar kormány hülyeségeire senkinek nincs ideje figyelni.