Woody Harrelson együtt kosarazott és sörözött Molnár Áronnal Budapesten

  • narancs.hu
  • 2024. szeptember 2.

Mikrofilm

A színész Magyarországon forgat, és jól láthatóan nincs ellenére egy kis testmozgás. 

Budapesten forgat Woody Harrelson, és a munka mellett együtt sportol hazai hírességekkel: padelezett már Noszály Sándorral, illetve Molnár Áronék társaságában zárta a hetet, méghozzá közös kosárlabdázással – írja a 24.hu

„Egyetlen kifogásom van, hogy miért nem voltam tegnap a Sztárboxon… Woody Harrelsonnal kosaraztunk… Gyerekkorom első kosaras filmje volt a Zsákolj, ha tudsz, most pedig vele játszhattunk 2 órán keresztül. 63 éves, szórta a pontokat, irdatlan passzokat adott, és mindig, de mindig visszajött védekezni a támadások után. Aztán eljött velünk sörözni…” – fogalmazott Molnár a Harrelsonnal való közös élményével kapcsolatos bejegyzésében. 

Woody Harrelson a Szemfényvesztők harmadik részét forgathatja Budapesten, ahogyan Morgan Freeman is, akit egy ismert budai étteremben láttak. 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hieronymus Bosch világa

  • - turcsányi -

Michael Connelly nem egy író, inkább egy regénygyár, rosszabb esetben áruvédjegy – az efféle státus persze nem oly ritka zsiráf manapság.

„Rodrigo”

A világ legnagyobb és legrangosabb színházi fesztiválja az avignoni. Jelentős társulatok seregszemléje, illetve már maga a fesztiválmeghívás jelentőssé tesz társulatokat. Aki a hivatalos programban van, az számít valakinek.

Félúton

Egykori nagymenő, aki a csúcsról lepottyanva már csak árnyéka önmagának; féktelen csodagyerek, akinek csak kemény munkára és iránymutatásra van szüksége, hogy azzá a sztárrá váljon, akit a végzete elrendelt neki – a sportfilmek talán legnagyobb kliséi ezek, a Stick pedig épp erre a kettőre épül.