Fekete hattyú

  • 2014. szeptember 10.

Snoblesse

„Mila Kunis és Vincent Cassel pedig biztosítottak róla: csókolózni is nagyon tud!”

„Jancsó Miklós harvardi tanítványa, Hollywood egykor ügyeletes zsenije, a Requiem egy álomért és A pankrátor rendezője most éppen Oscar-esélyes a Fekete hattyúval.” Amikor ezt írtuk, még nem tudhattuk, hogy lesz Oscar, de azt nem Daren Aronofskynak, hanem a film főszereplőjének, Natalie Portmannek ítélték. Szép színésznőjéről így nyilatkozott nekünk a rendező: „Nagyon motivált, nem fogja vissza magát. Mindent belead. A partnerei, Mila Kunis és Vincent Cassel pedig biztosítottak róla: csókolózni is nagyon tud!”

false

Ezen a csapásvonalon továbbhaladva álljon itt, mire jutottak a Fekete hattyúval a Narancsszem blog munkatársai:

„Az a mondat, hogy Natalie Portman lázasan maszturbál, úgy hangzik, mint egy álom, amiből sohasem akarnánk felébredni. Darren Aronofsky thrillerjében azonban nem ennyire édes a felállás, hiszen Nina Sayers épp a tetőponton kénytelen ráébredni, hogy saját (durván elnyomó típusú) anyja ott szunyókál ágya mellett egy székben. Vagyis inkább rémálom ez, de Portman kisasszony miatt azért erre is áll, hogy nem szívesen ébrednénk fel belőle.”

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.