Bergman ifjú mesternek titulálta, és ez legalább akkora érdem, mintha valakinek az Oscar mellé az Európa Filmdíjat is hozzácsomagolják, és még egy Arany Pálmát is hozzácsapnak a csomaghoz. Igaz, Bergman ezt még akkor mondta, amikor fiatal honfitársa, Lukas Moodysson (interjúnk vele itt) még nem vette annyira komolyan magát ( Mamut című filmjét Bergman már nem élte meg), és olyan remek kis filmeket készített, mint a Fucking Amal és az Együtt. Utóbbi majd' egy évtizedes késéssel érkezett a hazai mozikba, de a hetvenes években és egy stockholmi kommunában játszódó sokszereplős dramédia mit sem vesztett üdeségéből. Zord kritikusunk is nagyon bírta, még Truffaut-t is belelátta (a teljes írás itt) az alkotásba: „Sokáig fel se tűnik, hogy az Együtt minden retrószaga és korfestő kezdeménye ellenére valójában nagyszerű gyerekfilm, a svéd gyerekversek prózai átirata, vagy épp Truffaut Zsebpénzének folytatása.”