Művház – folyt. köv.

  • 2014. március 3.

Snoblesse

Nem elég, hogy misztikus-magyar, de még thriller-vígjáték is.
false

Valahogy így kezdődött: „Két évadon át csináltuk a Katonában a Gondnokság című színházi sorozatot Dömötör András rendezőtársammal. Mikor idén tavasszal – tizenöt epizód után – vége lett, úgy éreztük, mindenképp dolgozni akarunk még ebben a félig-meddig magunk által teremtett műfajban. Elkezdett formálódni egy új, művházban játszódó misztikus szociothriller-sorozat ötlete, aminek a témája – a havi aktuális, ironikus közéleti reflexiók mellett – kultúránk, identitásunk helyzete” – nyilatkozta a Művház című sorozat tavalyi indulásakor a Narancsnak Kovács Dániel színész-rendező (a teljes szöveg itt), s azóta már négy bejelentkezésen is túl van találmányuk, ez az improvizációkra épülő groteszk, ironikus, szürreális és misztikus thriller-vígjáték sorozat. Főbb szerepekben: Szamosi Zsófia, Mészáros Piroska, Vajda Milán, Schruff Milán és Tamási Zoltán.

Előadások: 20.00 és 22.00 óra.

Figyelmébe ajánljuk

Fuss, és tévedj el Budapesten!

Budapestre jött a City Race Euro Tour, egy városi tájfutó rendezvénysorozat. Három napon át futhatunk Budapest különböző részein egy térképpel, amelyen a kukák is fel vannak tüntetve, de az utcanevek nem láthatóak. De mire is jó ez az egész?

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.