Átvitték a sürgősségire Ónodi Henriettát

  • Narancs.hu/MTI
  • 2024. augusztus 13.

Sport

Márciusban szívinfarktussal került kórházba az ötvenéves világ-, Európa- és olimpiai bajnok tornász.

Számos komplikációval került a sürgősségire Ónodi Henrietta olimpiai bajnok tornász, aki márciusban szívinfarktust kapott.

Az 50 éves világ- és Európa-bajnok tornász az elmúlt két hónapot a hosszú távú gondozási rehabilitációs kórházban töltötte, onnan került át a sürgősségire – testvére, Ónodi-Klausler Barbara közösségi oldala szerint.

„Elkezdték a kezelést a kórházban, amitől valamivel jobban érzi magát, de a fájdalmai még mindig jelentősek. Az étvágya azonban javult és megfelelően szedi a gyógyszereit” – írta bejegyzésében Ónodi-Klausler Barbara, majd megköszönte az emberek támogatását és a Gofundme oldalon a kezelésre eddig összegyűlt csaknem 36 ezer dollárt, amelyet több mint hatszázan ajánlottak fel.  

Az évek óta Amerikában élő háromgyermekes családanya, Ónodi Henrietta március 28-án egy floridai élelmiszerboltban lett rosszul. Azonnal kórházba szállították, és bár útközben többször is megállt a szíve, sikerült stabilizálni az állapotát. Szinte teljes elzáródást találtak az artériáiban, így életmentő műtétet hajtottak végre rajta.

A 38-szoros magyar bajnok Ónodi Henrietta az 1992-es barcelonai olimpián ugrásban lett aranyérmes.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.