A 2018-as 129 milliós veszteség után 21 milliós adózott eredménnyel zárta a 2019-es üzleti évet a Mészáros Lőrinc-féle 2Rule sportruházati márka tulajdonosa, a Magyar Sportmárka Zrt., vette észre a cég friss üzleti jelentésében a 24.hu.
Mészárosék sportruházatát nagyrészt itthon veszik, de külpiacra is jutott belőle, 58 milliót exportáltak tavaly – derül ki a mérlegbeszámolóból.
A 8 főt foglalkoztató herceghalmi központú cég a tartozásaiból is ledolgozott valamennyit, 800 millió forint kötelezettséget tartottak nyilván az év végén, míg az azt megelőző évben még több mint egymilliárd forint fizetni valót jelentettek.
Magasra röppenne a 2Rule: az álom a magyar olimpiai csapat öltöztetése
Ám egyelőre azzal is megelégszik Mészáros Lőrinc sportmárkája, hogy az Intersport üzleteiben kaphatóak a termékek. Felkészül a webshop! Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat, adta hírül az MTI.