Újabb győri kézilabdázó koronavírustesztje lett pozitív

  • narancs.hu
  • 2020. október 26.

Sport

Az egész keret és a szakmai stáb is karanténban van.

A Bajnokok Ligája-címvédő Győri Audi ETO KC női kézilabdázói közül Fodor Csenge után a norvég Veronica Kristiansen is megfertőződött a koronavírussal.

A klub honlapjának hétfői beszámolója emlékeztet, hogy a magyar válogatott balszélső megbetegedésére pénteken derült fény, ezért a csapat nem utazott el a montenegrói Buducnost Podgorica elleni Bajnokok Ligája-csoportmérkőzésre.
Az egész keret és a szakmai stáb karanténba került, a Mosonmagyaróvár elleni bajnoki meccset is elhalasztották, majd hétfőn a világ- és Európa-bajnok norvég átlövő tesztje is pozitív lett. Tünetei egyiküknek sincsenek.
A többiek negatív eredményt produkáltak, és amennyiben ez a szerdai mintavételen is így lesz, a járványügyi hatóság a karantént eltörli.

(MTI)

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.