1 hihetetlen hasonlóság és 1 kiakasztó különbség Rogán Antal és VV Aurelio között

  • narancs.hu
  • 2016. október 3.

Villámnarancs

Bemutatjuk a magyar bulvár ikertornyait.

Első ránézésre kevés hasonlóság van a propagandaminiszter és a valóságshow-szereplő között. De ha jobban belegondolunk…

Fontos hasonlóság: mindketten helikopterezéssel értek fel a csúcsra

VV Aurelio iskolát teremtett virtuóz péniszpörgetéseivel, kis túlzással erre alapozta egész karrierjét. Rogán Antalról pedig ma írta meg a Népszabadság és a Bors, hogy helikopterrel utazott egy szabolcsi celebesküvőre, amit először egész egyszerűen és kerek perec letagadott. Ami szintén csúcsteljesítmény, bizonyos szempontból.

Fontos különbség: Aureliót sikerült hosszabb időre becsukni, Rogánt még nem

Aurelio 119 napot töltött a Való Világ villájában. Rogán Antalra hosszabb bezártság várhat, de egyelőre se a rendőrség, se az ügyészség nem akarja megszerezni ezt az örömöt a börtöntörténetek iránt rajongó bulvárolvasóknak.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.