Az ATV kaszált a legtöbbet az Erzsébet utalványos állami reklámokon

  • narancs.hu
  • 2018. május 10.

Villámnarancs

2010 és 2016 között messze az ATV profitált a legtöbbet az Erzsébet utalványok hirdetéseiből - írja az Átlátszó. Az oldal hiába nyert pert jogerősen az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt.-vel (EUF) szemben, az állami cég az ítélet ellenére sem akarta kiadni az adatokat, végül csak a büntetőfeljelentés hatására küldték meg azokat.

Az Átlátszó áldozatos munkájának hála immár tudjuk, hogy 2010 és 2016 közt az alábbi  médiumok részesültek az államireklám-mannából:

  • false

    1,7 milliárd –  ATV
  • 1,3 milliárd – Echo Tv
  • 995 millió – Magyar Idők
  • 688 millió – a Habony-média (Modern Media Group Zrt./MMG)
  • 470 millió –  az azóta már megszűnt Helyi Téma
  • 270 millió – Magyar Hírlap (Rising Star Kft. és Magyar Hírlap Kiadói Kft.)
  • 210 millió – a Pesti Srácokhoz köthető SA Day Kft.
  • 200 millió – Demokrata (Artamondo Kft.),
  • 100 millió – Pesti Srácok (Gerilla Press Kft. és Insider Media Kft.)

Figyelmébe ajánljuk

A polgármester kételkedik a pofonjáról készült felvételben, pedig létezik

Nagy János szigetszentmiklósi polgármester képviselői kérdésre nem cáfolta, hogy megütött egy helyi lakost az adventi vásárban, ugyanakkor megkérdőjelezte az erről készült térfigyelő kamerás felvétel létezését. Lapunk a vita eldöntését azzal segíti, hogy közreadja a felvétel egyik részletét. A polgármester pofonja utáni testületi ülésen a városvezetőt kötelezték arra, ha büntetőügy részese lesz, köteles arról beszámolni.