Az ATV kaszált a legtöbbet az Erzsébet utalványos állami reklámokon

  • narancs.hu
  • 2018. május 10.

Villámnarancs

2010 és 2016 között messze az ATV profitált a legtöbbet az Erzsébet utalványok hirdetéseiből - írja az Átlátszó. Az oldal hiába nyert pert jogerősen az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt.-vel (EUF) szemben, az állami cég az ítélet ellenére sem akarta kiadni az adatokat, végül csak a büntetőfeljelentés hatására küldték meg azokat.

Az Átlátszó áldozatos munkájának hála immár tudjuk, hogy 2010 és 2016 közt az alábbi  médiumok részesültek az államireklám-mannából:

  • false

    1,7 milliárd –  ATV
  • 1,3 milliárd – Echo Tv
  • 995 millió – Magyar Idők
  • 688 millió – a Habony-média (Modern Media Group Zrt./MMG)
  • 470 millió –  az azóta már megszűnt Helyi Téma
  • 270 millió – Magyar Hírlap (Rising Star Kft. és Magyar Hírlap Kiadói Kft.)
  • 210 millió – a Pesti Srácokhoz köthető SA Day Kft.
  • 200 millió – Demokrata (Artamondo Kft.),
  • 100 millió – Pesti Srácok (Gerilla Press Kft. és Insider Media Kft.)

Figyelmébe ajánljuk

Vérző papírhold

  • - ts -

A rendszeresen visszatérő témák veszélyesek: mindig felül kell ütni a tárgyban megfogalmazott utolsó állítást. Az ilyesmi pedig egy filmzsánerbe szorítva a lehetőségek folyamatos korlátozását hozza magával.

Szűznemzés

Jobb pillanatban nem is érkezhetett volna Guillermo del Toro új Frankenstein-adaptációja. Egy istent játszó ifjú titán gondolkodó, tanítható húsgépet alkot – mesterséges intelligenciát, ha úgy tetszik.

Bárhol, kivéve nálunk

Hajléktalan botladozik végig a városon: kukákban turkál; ott vizel, ahol nem szabad (mert a mai, modern városokban szabad még valahol, pláne ingyen?); már azzal is borzolja a kedélyeket, hogy egyáltalán van.

Brahms mint gravitáció

A kamarazenélés közben a játékosok igazán közel kerülnek egymáshoz zeneileg és emberileg is. Az alkalmazkodás, kezdeményezés és követés alapvető emberi kapcsolatokat modellez. Az idei Kamara.hu Fesztivál fókuszában Pablo Casals alakja állt.

Scooter inda Művhaus

„H-P.-t, Ferrist és Ricket, a három technoistent két sarkadi vállalkozó szellemű vállalkozó, Rácz István és Drimba Péter mikrobusszal és személyautóval hozza Sarkadra május 25-én. Ezen persze most mindenki elhűl, mert a hármuk alkotta Scooter együttes mégiscsak az európai toplista élvonalát jelenti. Hogy kerülnének éppen Magyarországra, ezen belül Sarkadra!?” – írta a Békés Megyei Népújság 1995-ben arról a buliról, amelyet legendaként emlegetnek az alig kilencezer fős határ menti kisvárosban.

Who the Fuck Is SpongyaBob?

Bizonyára nem véletlen, hogy az utóbbi években sorra születnek a legfiatalabb felnőtteket, a Z generációt a maga összetettségében megmutató színházi előadások. Elgondolkodtató, hogy ezeket rendre az eggyel idősebb nemzedék (szintén nagyon fiatal) alkotói hozzák létre.