2010 és 2016 között messze az ATV profitált a legtöbbet az Erzsébet utalványok hirdetéseiből - írja az Átlátszó. Az oldal hiába nyert pert jogerősen az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt.-vel (EUF) szemben, az állami cég az ítélet ellenére sem akarta kiadni az adatokat, végül csak a büntetőfeljelentés hatására küldték meg azokat.
Az Átlátszó áldozatos munkájának hála immár tudjuk, hogy 2010 és 2016 közt az alábbi médiumok részesültek az államireklám-mannából:
-
- 1,3 milliárd – Echo Tv
- 995 millió – Magyar Idők
- 688 millió – a Habony-média (Modern Media Group Zrt./MMG)
- 470 millió – az azóta már megszűnt Helyi Téma
- 270 millió – Magyar Hírlap (Rising Star Kft. és Magyar Hírlap Kiadói Kft.)
- 210 millió – a Pesti Srácokhoz köthető SA Day Kft.
- 200 millió – Demokrata (Artamondo Kft.),
- 100 millió – Pesti Srácok (Gerilla Press Kft. és Insider Media Kft.)