Az ATV kaszált a legtöbbet az Erzsébet utalványos állami reklámokon

  • narancs.hu
  • 2018. május 10.

Villámnarancs

2010 és 2016 között messze az ATV profitált a legtöbbet az Erzsébet utalványok hirdetéseiből - írja az Átlátszó. Az oldal hiába nyert pert jogerősen az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt.-vel (EUF) szemben, az állami cég az ítélet ellenére sem akarta kiadni az adatokat, végül csak a büntetőfeljelentés hatására küldték meg azokat.

Az Átlátszó áldozatos munkájának hála immár tudjuk, hogy 2010 és 2016 közt az alábbi  médiumok részesültek az államireklám-mannából:

  • false

    1,7 milliárd –  ATV
  • 1,3 milliárd – Echo Tv
  • 995 millió – Magyar Idők
  • 688 millió – a Habony-média (Modern Media Group Zrt./MMG)
  • 470 millió –  az azóta már megszűnt Helyi Téma
  • 270 millió – Magyar Hírlap (Rising Star Kft. és Magyar Hírlap Kiadói Kft.)
  • 210 millió – a Pesti Srácokhoz köthető SA Day Kft.
  • 200 millió – Demokrata (Artamondo Kft.),
  • 100 millió – Pesti Srácok (Gerilla Press Kft. és Insider Media Kft.)

Figyelmébe ajánljuk

A háború utánra is vannak már tervek

Mit lehet kezdeni egy rohadófélben lévő kultúrházzal Lvivben? Az Urban Camp nemcsak a háború elől menekülőknek akar menedéket nyújtani, távlatilag ugyanis az a cél, hogy a lakótelepeken élő fiatalok közösséget találjanak. És nem csak Lvivben.