Csodás fotó: már nem Habony Árpád a leghíresebb magyar Ibizán

  • narancs hu
  • 2016. július 5.

Villámnarancs

Mert a béke szigete az.

Szurkolók ezreinek haragja zúdult Marouane Fellainire, aki különösen paraszt módon viselkedett a magyar–belgán Szalai Ádámmal szemben: miután fellökte, még egy négyest is mutogatott neki, tehát 0-4-es állásnál, amikor biztos volt a belga továbbjutás.

Ezek után nem csoda, hogy a Wales elleni meccs után Fellaini lett a hazai trollok egyes számú célpontja, a Nemzeti Sport pedig simán lehozta a mocskolódó kommenteket, noha minden bizonnyal elegánsabb lett volna Fellainit semmibe venni.

Most azonban újabb fordulatról számolhatunk be. Mint az köztudott, Szalai Ádám Ibizán piheni ki a meccsek fáradalmait, ahogy Fellaini is, mi több, az egyik szórakozóhelyen össze is futottak.

false


Szóváltás helyett azonban békülés lett a találkozó vége, kép is készült a két fiatalemberről, amit Szalai töltött fel Facebook-oldalára, ezzel a kommenttel: „Megbeszélve.” A magunk részéről örömmel számolunk be a nagyvonalúság e diadaláról. Éljen a magyar–belga sportbarátság!

Figyelmébe ajánljuk

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.

Nézőpont

A filozófus-író (Denis Podaly­dès) tüdeje és mája közt apró kis foltot mutat ki az MRI-vizsgálat, de biztosítják afelől, hogy (egyelőre!) nem veszélyes a dolog.

Amikor győznek a hippik

  • - turcsányi -

Blaze Foley-nak volt egy kabátja. Ha egészen pontosak akarunk lenni, ez az egy kabátja volt neki – ez sem túl jó bőrben. Az ujját például vastag ezüstszínű ragasztószalaggal kellett megerősíteni, jól körbetekerni, mindkettőt – hogy le ne essenek.

Hibamátrix

  • Dékei Krisztina

Szűcs művészete a klasszikus, realista festészeti hagyományokon alapul, de távol áll a „valóságtól”.

Ozmózisok

Nádas Péter e hosszú, több mint négyszáz oldalas memoárját Mészöly Miklós, Polcz Alaine és Esterházy Péter köré fűzi föl. Könyvének témája négyük viszonya, vonzásaik és választásaik, személyiségük szerkezetének összeillő és egymáshoz nem illeszkedő elemei. És a háttérben természetesen ott van a korszak, a lassú hetvenes–nyolcvanas évek a kádári provinciában.