Csodás fotó: már nem Habony Árpád a leghíresebb magyar Ibizán

  • narancs hu
  • 2016. július 5.

Villámnarancs

Mert a béke szigete az.

Szurkolók ezreinek haragja zúdult Marouane Fellainire, aki különösen paraszt módon viselkedett a magyar–belgán Szalai Ádámmal szemben: miután fellökte, még egy négyest is mutogatott neki, tehát 0-4-es állásnál, amikor biztos volt a belga továbbjutás.

Ezek után nem csoda, hogy a Wales elleni meccs után Fellaini lett a hazai trollok egyes számú célpontja, a Nemzeti Sport pedig simán lehozta a mocskolódó kommenteket, noha minden bizonnyal elegánsabb lett volna Fellainit semmibe venni.

Most azonban újabb fordulatról számolhatunk be. Mint az köztudott, Szalai Ádám Ibizán piheni ki a meccsek fáradalmait, ahogy Fellaini is, mi több, az egyik szórakozóhelyen össze is futottak.

false


Szóváltás helyett azonban békülés lett a találkozó vége, kép is készült a két fiatalemberről, amit Szalai töltött fel Facebook-oldalára, ezzel a kommenttel: „Megbeszélve.” A magunk részéről örömmel számolunk be a nagyvonalúság e diadaláról. Éljen a magyar–belga sportbarátság!

Figyelmébe ajánljuk

A józanság kultúrája. Folytatódik CIVIL EXTRA szolidaritási akciónk

Folytatódik a Magyar Narancs rendhagyó kezdeményezése, amelynek célja, hogy erősítse a civil szférát, a sajtót, valamint az állampolgári szolidaritást, válaszként a sajtót és a civil szervezeteket ellehetetlenítő, megfélemlítő, a nyílt diktatúrát előkészítő kormányzati törekvésekre. Új partnerünk a függőséggel küzdők felépülését segítő Kék Pont Alapítvány.

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.