Violetta, Lammermoori Lucia, illetve Júlia (Gounod operájából) szólamából meghallgathatjuk az okkal vagy ok nélkül, de mégiscsak bizakodó hangvétel áriáit éppúgy, mint a bús végzet beteljesedéséhez kötődő magándalokat: szólaljanak meg bár halálos ágyon vagy őrülési jelenet közepette. Számtalanszor elénekelt slágerek mellett olyan dalok sorjáznak a lemezen, amelyek a női létezés és tragikum operai alapmintázatát reprezentálják. Kétszeresen is vizsgahelyzet ez tehát Sierra számára: kismilliomodik versenyzőként elénekelni a Sempre liberát vagy az Addio, del passatót, valamint ezek révén bebizonyítani, hogy ő is él-hal az operaszínpadon. Méghozzá úgy, hogy ennek a mutatványnak tudhatóan nem a lemezstúdió az ideális közege.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!